اجرای مانور امداد و نجات در ساختمان‌های مرتفع قم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی برزویی در حاشیه اجرای مانور عملیاتی امداد و نجات و اطفاء حریق در ارتفاع اظهار داشت: مانور عملیاتی امداد و نجات و اطفاء حریق در ارتفاع در محل پروژه ۱۶ طبقه در حال احداث شهدای ناجا اجرا و آمادگی و اقدامات به‌موقع نیروهای سازمان آتش‌نشانی مورد پایش و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این مانور عملیاتی که در طبقه ۱۱ این برج ۱۶ طبقه انجام گرفت، ضمن انجام آموزش و مانور اطفا حریق محدود کارکنان کارگاه، عملیات اطفا حریق در ارتفاع از دو جبهه انجام شد، افزود: در جبهه اول عملیات انتقال آب از طریق لوله‌کشی بین طبقات انجام و در جبهه دوم نیز اطفا حریق از طریق نردبان صورت پذیرفت.

رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم ادامه داد: در پایان این عملیات نیز یکی از مصدومان فرضی با انجام عملیات راپل به سطح منتقل و جهت انجام تریاژ به عوامل اورژانس تحویل داده است.

این مانور به همت گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری و با همکاری سازمان آتش‌نشانی،اورژانس، نیروی انتظامی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیریت بحران استانداری ترتیب یافت.

 

در این مانور عملیاتی محسن اروجی مدیرکل بحران استانداری، زندیه معاون پیشگیری سازمان آتش‌نشانی، مهدی برزویی رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم، سرلک مدیر بحران بنیاد مسکن و سرهنگ عیسی آبادی مدیر بحران و پدافند غیرعامل نیروی انتظامی حضور داشتند



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/35232
اخبار مرتبط

نظرات شما