از زیپ‌لاین تا احیای شهربازی بوستان فدک قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: امسال زیپ‌لاین و پل معلق بوستان کوثر در کنار باغ گیاهان دارویی و دم‌نوش خانه، سایت ورزش‌های هیجانی و شهربازی نوستالژی بوستان فدک به مجموعه‌های تفریحی شهر اضافه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان در گفت‌وگویی خبری، به پروژه‌های تفریحی شهر قم در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری قم، توسعه سرانه تفریحی شهر برای جذب توریست و افزایش رونق اقتصادی شهر است.

وی توسعه سرانه تفریحی شهر را در افزایش زمان ماندگاری زائران و مسافران مهم خواند و افزود: امسال تمرکز شهرداری برافزایش و توسعه سرانه تفریحی در شهر بوده و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم پروژه‌ها را تکمیل کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اجرای پروژه زیپ لاین و پل معلق در بوستان کوثر خبر داد و بیان کرد: امسال برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای پروژه تفریحی زیپ لاین و پل معلق در بوستان کوثر انجام‌شده است.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه تفریحی زیپ لاین و پل معلق در بوستان کوثر را بیش از ۳۰ درصد اعلام کرد و گفت: علاوه بر این پروژه باغ گیاهان دارویی و دم‌نوش خانه بوستان علوی نیز در مرحله احداث است که شامل تمام گیاهان دارویی است.

جوادیان سایت ورزش‌های هیجانی را نیز مطرح کرد و یادآور شد: سایت ورزش‌های هیجانی در بوستان علوی و شهربازی نوستالژی شهر قم در بوستان فدک نیز در مرحله احداث است و با دستگاه‌های مدرن تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در پایان تأکید کرد: شهر قم با ۲۰ میلیون زائر و مسافر نیاز به جذب توریست ندارد، اما باید تلاش کنیم زمان ماندگاری آن‌ها را در شهر افزایش دهیم تا شهر ازنظر اقتصادی نیز بهره لازم را برده و تنها مجبور به هزینه کردن نباشیم.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/35936
اخبار مرتبط

نظرات شما