۳۳ گروه جهادی برتر استان قم تجلیل شدند

مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی قم از تجلیل ۳۳ گروه جهادی برتر در حاشیه اجلاسیه مجمع جهادگران استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا   علی اخلاصمند، مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب استان قم با اشاره به برگزاری اجلاسیه مجمع جهادگران استان قم اظهار کرد: این اجلاسیه هر ۶ ماه یک بار با هدف قدردانی از فعالیت های جهادگران برگزار می‌شود.

او افزود: اجلاسیه مجمع جهادگران استان چهارشنبه ۲۰ مهرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه در سالن همایش‌های اتاق اصناف واقع در خیابان ۱۵ خرداد با حضور مسئولان گروه‌های جهادی، جهادگران و مسئولان استانی برگزار شد.

اخلاصمند ادامه داد:با توجه به فعالیت‌های جهادی جهادگران در نیمه نخست امسال در برپایی اردو‌های جهادی در نوروز و تابستان ۱۴۰۱ و خدمت رسانی به زائران اربعین با برگزاری این اجلاسیه از آنان قدردانی شد.

مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان با بیان اینکه رونمایی از جشنواره ادبی هنری «روایت جهاد» از برنامه‌های این اجلاسیه بود، ادامه داد:پایان اسفندماه آثار ارسالی جهادگران به این جشنواره داوری می‌شود و صاحبان آثار برتر تجلیل خواهند شد.

مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی قم گفت: بخش ویژه این اجلاسیه میزبانی از پیکر یک شهید گمنام بود.

اخلاصمند، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان و پخش نماهنگ از فعالیت‌های جهادی جهادگران را از دیگر بخش‌های این احلاسیه برشمرد.

مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان گفت:با توجه به اغتشاشات اخیر، پایان بخش اجلاسیه، قرائت بیانیه‌ای در محکومیت آشوب‌ها و حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امضای آن توسط جهادگران بود.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/37134
اخبار مرتبط

نظرات شما