بهره برداری از ۳۱ پروژه فنی و عمرانی صدا و سیمای مرکز قم

امروز با حضور معاون امور استان های رسانه ملی، ۳۱ پروژه فنی و عمرانی صدا و سیمای مرکز قم با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، استودیوی شهید فهمیده با ظرفیت پشتیبانی از چهار لوکیشن، مجموعه و شبکه‌های بین المللی با کیفیت اچ دی، تجهیز و تکمیل اس ان جی صداوسیمای مرکز قم و ویدیو وال ویژه استدیوی شهید سعیدی از مهمترین پروژه‌هایی بودند که امروز باحضور معاون امور استان‌های صداوسیما به بهره برداری رسیدند.

مدیرکل صداوسیمای قم گفت: با بهره برداری از ویدیو وال استدیوی شهید سعیدی، ضمن بالا بردن کیفیت بصری، صرفه جویی‌های بسیار زیادی در هزینه‌های ساخت دکور برای برنامه‌های مختلف سیما می‌شود.

حجت الاسلام لطفی نیاسر همچنین با بیان اینکه نیمی از هزینه ۳۱ پروژه عمرانی و فنی که امروز به بهره برداری رسید، از منابع مالی صداوسیما و بخش دیگر آن از اعتبارات دولتی تامین شده است گفت: در تلاش هستیم با حمایت مسئولان استان تا اسفند امسال نیز، تعداد دیگری از پروژه‌های فنی این مرکز آماده بهره برداری شود.

حسن عابدینی، معاون امور استان‌های صداوسیما نیز در آیین افتتاح این پروژه‌ها با بیان اینکه در دهه سوم قرن بیست و یکم، جنگ ابزار به جنگ افکار تبدیل شده است گفت: مهمترین مولفه در این حوزه رسانه است که باید بیش از پیش، بستر‌های توسعه و تجهیز آن فراهم شود.

عابدینی افزود: رویکرد اصلی صداوسیما در دوران تحول این است که زمینه رفت و آمد نخبگان استانی به صداوسیما گسترش یابد و به طور ویژه به ظرفیت‌های بومی روستا‌ها و شهر‌های کوچکی که در سالیان دراز مورد غفلت واقع و کمتر دیده شدند پرداخته شود.

سردار موحد فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) با قدردانی از زحمات صداوسیمای مرکز قم در تولید و انتشار برنامه‌های فاخر در زمینه فرهنگ جهاد و شهادت و ساخت مستند‌های ارزنده در زمینه تبیین زندگی نامه شهدا گفت: باید از تمام ظرفیت‌های رسانه ملی در ترویج فرهنگ شهدا و انس هرچه بیشتر نسل جوان با آرمان‌های انقلاب بهره برد.

امروز همچنین از ۲۰۰ اثر رادیویی، تلوزیونی و فضای مجازی صداوسیمای مرکز قم در دومین کنگره ملی ۶ هزار و نود شهید استان قم رونمایی شد.



انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/38325
اخبار مرتبط

نظرات شما