معاون پژوهشی جامعه المصطفی در گفتگو با قم فردا:

امسال نمایشگاه هفته پژوهش المصطفی از گستردگی بیشتری برخوردار است/رونمایی از کتاب راز ماندگاری امامت در نمایشگاه

معاون پژوهشی جامعه المصطفی با اشاره به رونمایی از کتاب راز ماندگاری امامت در نمایشگاه المصطفی، گفت:امسال نمایشگاه هفته پژوهش المصطفی نسبت به سال گذشته از گستردگی بیشتری برخوردار است.

حجت الاسلام مجید عبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  با اشاره به اینک شعار امسال جامعه المصطفی آینده پژوهی در پژوهش المصطفی است، اظهار داشت: دبیرخانه دائمی هفته پژوهش از سال گذشته راه انداز شد.
وی ادامه داد: کلیه فعالیت ها در هفته پژوهش توسط این دبیرخانه و کمیته های سه گانه ای که ذیل این دبیرخانه تشکیل شده است برگزار می شود.
معاون پژوهشی جامعه المصطفی با اشاره به برگزاری نمایشگاه  افزود: نمایشگاه جامعه المصطفی یک انگیزه برای پژوهشگران ایجاد می کند چرا که آن ها می بینند که دستاوردهای و پژوهش های آنها در معرض دید قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: نمایشگاه هفته پژوهش امسال جامعه المصطفی نسبت به سال گذشته از گستردگی بیشتری برخوردار است که یکی از این گستردگی ها برگزاری نمایشگاه در بیشتر استان های کشور می باشد.

200برنامه علمی در هفته پژوهش اجرا خواهد شد
همچنین در ادامه این نشست حجت الاسلام قلی زاده دبیر هفته پژوهش جامعه المصطفی با اشاره به اینکه در این هفته سه کمیته علمی، ارتباطات و اجرایی پیگیری فعالیت ها هستند، گفت:  در این هفته برنامه های علمی در دو سطح برگزار می شود.
وی ادامه داد: سطح اول برنامه های تخصصی است که در مرکز المصطفی با 200برنامه علمی اجرا خواهد شد و سطح دوم هم برخی برنامه خاص می باشد.
دبیر همایش افزود:برگزاری کارگاه دوم نمایه سازی علمی نشریات، برگزاری نشست علمی انجمن های علمی و برگزاری برنامه ارتباط فضای مجازی با آینده پژوهی المصطفی جز برنامه های سطح دوم است.
وی عنوان کرد: شعار امسال جامعه المصطفی آینده پژوهی در پژوهش المصطفی است که در ارتباط با این شعار دو نشست تخصصی متمرکز و دو همایش برنامه ریزی شده است که در این هفته برگزار خواهد شد.
قلی زاده با اشاره به بازدید از مراکز تابعه المصطفی در کل کشور ، گفت: نشست خبری با اصحاب رسانه، افتتاحیه هفته پژوهش و افتتاح نمایشگاه، برگزاری اجلاسیه کرسی ها، نشست انجمن های علمی، برگزاری شورای پژوهشی المصطفی، نکوداشت پژوهشگران و انجمن ها، برگزاری کارگاه های علمی و برگزاری اختتامیه هفته پژوهش از اهم برنامه های این هفته می باشد.

رونمایی از کتاب راز ماندگاری امامت در نمایشگاه
همچنین در ادامه حجت الاسلام نوبخت  مدیر اجرایی هفته پژوهش با اشاره به اینکه نمایشگاه از 26افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: امسال در نمایشگاه 300اثر چاپ اولی در غرفه های مختلف نمایشگاه رونمایی خواهد شد.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه 43واحد از مراکز المصطفی حضور خواهند داشت و به مناسبت تقارن و همزمانی هفته پژوهش با ایام شهادت حضرت زهرا از کتاب راز ماندگاری امامت به قلم حجت الاسلام رفیعی رونمایی خواهد شد.
نوبخت افزود:نمایشگاه از ساعت 8صبح تا 14 در مجتمع امام خمینی میدان جهاد دایر می باشد و به دلیل تخصصی بودن این نمایشگاه برای عموم نیست.

 خبرنگار حسین حیدری

انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/38682
اخبار مرتبط

نظرات شما