جشنواره «جوانان‌ برتر ایران‌ زمین» در قم برگزار می‌شود

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری جشنواره جوانان‌برتر ایران‌زمین ویژه هفته جوان در قم خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، روح‌الله مقدم امروز با اعلام خبر برگزاری جشنواره «جوانان‌برتر ایران‌ زمین» ویژه فرا رسیدن هفته جوان طی سخنانی اظهار کرد: این جشنواره به منظور شناسایی ، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر ۱۸ تا ۳۵ سال طراحی شده که همزمان با هفته جوان از 13 اسفندماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره زمینه‌سازی برای توسعه ارزش‌های متعالی و روحیه فداکاری و ایثار‌، خلاقیت‌، افزایش نشاط اجتماعی، امید به آینده ، تقویت ایمان‌، روحیه خودباوری، اعتماد به نفس ، ایجاد زمینه‌های مشارکت در محورهای فرهنگی ، علمی ، اجتماعی و اقتصادی بین جوان عزیز قمی است.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان تصریح کرد: جشنواره جوانان‌برتر ایران‌زمین در قالب ۱۲ موضوع که برگرفته از 4 محور فرهنگی ، علمی ، اجتماعی و اقتصادی برگزار خواهد شد. در این جشنواره دستگاه‌هایی مانند سازمان تبلیغات اسلامی ، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه‌های استان قم به عنوان دستگاه‌های محور مشارکت خواهند داشت.

وی افزود: همچنین، استانداری قم، مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، اداره‌کل جهاد کشاورزی، بنیاد نخبگان استان قم، جهاد دانشگاهی، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان بسیج مستضعفین و هلال احمر به عنوان دستگاه‌های همکار اداره‌کل ورزش و جوانان قم را همراهی خواهند کرد.

مقدم در ادامه خاطرنشان کرد: عناوینی که برای روزهای هفته در نظر گرفته‌ایم به این ترتیب است که برای روز پنجشنبه ۱۱ اسفند ماه عنوان «جوان مومن، افتخار آفرین، دانا و پرانگیزه»، جمعه «جوان، سلامت و سبک زندگی صحیح»، شنبه «جوان، خودباوری، معتقد به اصل ما می توانیم»، یکشنبه «جوان، جهاد علمی و پیشرفت اقتصادی»، دوشنبه «جوان انقلابی ، استکبارستیزی و عزت ملی»، سه شنبه «جوان، عدالت و مبارزه با فساد»، چهارشنبه «جوان، انتظار و تمدن نوین اسلامی» عناوینی را انتخاب کرده‌ایم.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم در پایان عنوان کرد: ما هرساله در معاونت امور جوانان برنامه‌های زیادی را به مناسبت هفته جوان برگزار می‌کنیم و امسال نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته‌ایم؛ فعالیت‌های تبلیغاتی هفته جوان به منظور ابلاغ اهمیت موضوع جوان و چالش‌های حوزه جوانی، تولید و پخش تیزر و کلیپ های ویدیویی در صدا وسیمای استان و فضای مجازی، آذین‌بندی و نصب بنر و پلاکارد در ادارات و ورزشگاه‌های تابعه استان و... بخشی از اقدامات ما هستند.

​​
انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/40161
اخبار مرتبط

نظرات شما