مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خبر داد:

فعالیت رایگان ناوگان اتوبوس‌رانی در روز نیمه شعبان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: اتوبوس‌های رایگان شهرداری قم از 5 ایستگاه‌ به سمت مسجد مقدس جمکران در خدمت شهروندان و زائرین هستند.

مهدی کلانترزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: برگزاری جشن‌های نیمه شعبان به بهترین شکل ممکن از اهداف اصلی شهرداری و سایر نهادهای استان قم در این ایام است.
وی با اشاره به اینکه پویش روز امید با محوریت مسجد مقدس جمکران دنبال می‌شود، افزود: مجموعه شهرداری قم تلاش کرده و به دنبال امیدآفرینی در جامعه در برگزاری این پویش بوده و همکاری لازم را داشته باشد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه فضاسازی شهری بسیار گسترده‌ای به مناسبت نیمه شعبان انجام‌شده است، بیان داشت: باتوجه‌به کمبود پارکینگ‌ها و ترافیک در مسیر پیاده‌روی بلوار پیامبر اعظم (ص) از اصحاب رسانه تقاضا داریم در عرصه فرهنگ‌سازی عدم مراجعه شهروندان با خودروی شخصی ورود جدی داشته باشند.
وی ادامه داد: امسال ضمن عرض خیرمقدم و اعلام مسیر حرکت زائرین تنها یک لینک حاوی نشانی سایت قم زائر به زائران ارسال می‌شود.
کلانترزاده با اشاره به حجم عظیم زائرین نیمه شعبان، تصریح کرد: از شهروندان قمی تقاضا داریم باتوجه‌به لزوم رعایت آداب میزبانی در این ایام، بجای استفاده از وسیله نقلیه شخصی از وسایل عمومی استفاده کنند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه 5 ایستگاه اتوبوس برای خدمت‌رسانی رایگان به زائرین در نظر گرفته‌شده است، یادآور شد: اتوبوس‌های رایگان شهرداری قم از ایستگاه‌های میدان نبوت، میدان شهید مطهری، میدان امام خمینی (ره)، مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) پردیسان و ورزشگاه حیدریان شهید صدوقی به سمت مسجد مقدس جمکران در خدمت شهروندان و زائرین هستند.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/40561
اخبار مرتبط

نظرات شما