طرح تکمیل بهسازی محور جعفریه به آوه اجرایی شد

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان، گفت: طرح بهسازی محور جعفریه به آوه با اعتباری قریب ۳۲۰ میلیارد تا شهریور سال آینده به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد معارف‌وند، رئیس اداره نگهداری راه‌های استان از اجرایی شدن طرح بهسازی محور جعفریه به آوه خبر داد.

وی در تکمیل این خبر افزود: طول مسیر اجرایی این پروژه با محاسبه بهسازی ۱.۵ کیلومتر از محور جعفریه به قم (محدوده واقع در باند برگشت قبل از تقاطع قلعه سنگی) جمعا بالغ بر ۷.۵ کیلومتر می‌شود.

رئیس اداره نگهداری راه‌های استان هزینه اجرایی پروژه را حدود ۳۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تمامی اعتبار تخصیصی این طرح عمران جاده‌ای از محل درآمد‌های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای تامین شده است.

معارف وند بازه زمانی تکمیل این طرح را ۹ ماهه دانست و اظهار داشت: ترافیک ترکیبی و چشمگیر این محور ضرورت تسریع در اجرای این پروژه را دو چندان می‌کند که امیدواریم تا پایان شهریور سال ۱۴۰۲ تکمیل و به بهره برداری برسد.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم به مشخصات فنی و اجرایی طرح بهسازی محور جعفریه به آوه پرداخت و گفت: با توجه به کارشناسی‌های به عمل آمده از وضعیت محور، در راستای اجرای طرح بهسازی آن، نسبت به عملیات درز گیری با قیر پلیمری، روکش ماسه آسفالت رگلاژی و یک لایه آسفالت دانه بندی باز به جهت جلوگیری از انعکاس ترک‌های لایه‌های زیرین و اجرای یک لایه توپکا اقدام می‌شود.

وی در خاتمه ضمن تاکید بر رعایت جامع مقررات ترافیک جاده‌ای گفت: نظر به نزدیکی سفر‌های نوروزی که ترافیک حجیمی را متوجه محور‌های برونشهری می‌سازد از تمامی رانندگانی که از مسیر‌های اجرایی طرح‌های عمران جاده‌ای عبور میکنند درخواست میشود ضمن رعایت جامع مقررات ترافیک جاده‌ای همکاری لازم را با مجریان پروژه‌ها لحاظ فرمایند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/40803
اخبار مرتبط

نظرات شما