برپایی ضیافت‌های افطاری برای خانواده‌های کم برخوردار در قم

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم از برپایی ضیافت افطاری برای خانواده های کم برخوردار استان در شب های ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ابوالقاسم مقیمی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برنامه جز خوانی قرآن کریم همانند سال‌های گذشته در برخی بوستان‌های قم برگزار می‌شود.

مقیمی بیان داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، سازمان فرهنگی هنری شهرداری، اداره کل اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین مؤسسات فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و مجموعه بسیج برنامه‌های خوبی را پس از افطار در بوستان‌های منتخب قم تدارک دیده و اجرا می‌کنند.

وی بیان داشت: در راستای دستگیری از محرومین و خانواده‌های کم برخوردار گروه‌های جهادی و مردمی با همراهی خیرین و هیئت‌های مذهبی، ضیافت‌های افطاری را برای این دسته از اقشار در استان قم فراهم می‌کنند.

معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم بیان داشت: مجموعه استان قم نیز اقداماتی در راستای تأمین بسته‌های معیشتی انجام می‌دهد.

مقیمی عنوان داشت: قرارگاه فرهنگی ۱۹ دی استان قم نیز با همراهی دستگاه‌های فرهنگی فعالیت‌هایی در حوزه حجاب و عفاف و همچنین رعایت شئونات حضور در شهر مقدس قم و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان برنامه ریزی و اجرا می‌کند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41006
اخبار مرتبط

نظرات شما