اکران 1700 مترمربع بنر ترویج حجاب و عفاف و حفظ حرمت ماه رمضان در قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: همزمان با نیمه شعبان تا پایان تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان، هزار و 700 مترمربع بنر در راستای حجاب و عفاف، رعایت نکات اخلاقی، حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و ... در سطح شهر اکران شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مهدی کلانترزاده صبح امروز در دیدار دکتر سقائیان نژاد شهردار قم و مدیران شهری با آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، ضمن تبریک نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: تنوع خدمات شهرداری در طول سال و در مناسبت‌های مختلف و خاص، در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر با کمیته‌های 10 گانه برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
وی دو کمیته از کمیته‌های ستاد تسهیلات را فرهنگی و اطلاع‌رسانی دانست و ابراز کرد: در این راستا جلوه شهر نیازمند فضاسازی، زیباسازی، ریسه کشی، آذین‌بندی و... است و که یک ماه گذشته حجم قابل‌توجهی خدمات در این زمینه انجام‌شده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: همزمان با نیمه شعبان تا پایان تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان، هزار و 700 مترمربع بنر در راستای حجاب و عفاف، رعایت نکات اخلاقی، حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و ... در سطح شهر اکران شده است.
وی با اشاره به پاسخگویی 24 ساعته سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم در ایام نوروز با زبان‌های مختلف، اذعان کرد: در راستای جهاد تبیین نیز ستاد خبری استان با مشارکت شهرداری قم برپا شد تا شرح خدمات و فعالیت‌ها به مردم ارائه شود.
کلانترزاده یکی از اقدامات مهم در ایام نوروز را استقبال مسئولان به همراه خادمان آستان مقدس حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران از مسافران و زائران برشمرد و یادآور شد: با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و دفتر تبلیغات حوزه علمیه، 350 مبلغ در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح بوستان‌های شهر کردند.
وی با تأکید بر اینکه در 5 بوستان به‌صورت ویژه تمهیدات برای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی اندیشیده شد، اضافه کرد: در 34 بوستان شهر قم محفل قرآنی برپا شد.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41185
اخبار مرتبط

نظرات شما