مدیر کل کمیته امداد استان قم:

۷۰۰ نفر از ایتام و محسنین در استان قم نیاز به حامی دارند

مدیر کل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه ما حدود ۷۰۰ دانش آموز داریم که احتیاج به حامی دارند، گفت: در قم هزار و ۷۰۰ یتیم و ۴ هزار و ۵۰۰ فرزند محسنین داریم که ۳۵ هزار نفر از مردم استان سرپرستی مالی آنها را بر عهده دارند و متوسط درآمد ماهیانه ایتام بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محسن مسعودیان راد در حاشیه بازدید آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم از حماسه یتیم‌نوازی مردم قم، با تشکر از همکاری آستان مقدس حضرت معصومه (س) با کمیته امداد، گفت: هر ساله در سالگرد شهادت امیرالمؤمنین(ع) این برنامه در اطراف حرم مطهر با محوریت اکرام ایتام برپا می شود که مورد استقبال مردم قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات جامعه بحث ایتام و بچه های بی سرپرست و یا بد سرپرست هستند اظهار کرد: ما در استان قم هزار و ۷۰۰ یتیم و ۴ هزار و ۵۰۰ فرزند محسنین داریم که ۳۵ هزار نفر از مردم استان سرپرستی مالی آن‌ها را بر عهده دارند و متوسط درآمد ماهیانه ایتام در استان قم بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با بیان اینکه فرزندان محسنین نیازهای شدید تری دارند، افزود: ما به دنبال این هستیم که سرانه دریافتی ایتام را افزایش دهیم و بحث مسکنشان و مباحث درمانی و دیگر نیازهای شان را بیش از پیش تأمین کنیم.

وی با بیان اینکه ما حدود ۷۰۰ دانش آموز داریم که احتیاج به حامی دارند، گفت: میزان کمک های مردم در این وضعیت بد اقتصادی رو به افزایش بوده و صدقات ما بالغ بر ۳۰ درصد افزایش داشته و مجموع درآمدها هم حدود ۶۰ درصد رشد داشته که نشان دهنده اعتماد مردم به کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

مسعودیان راد خاطرنشان کرد: هدف ما از اجرای برنامه حماسه یتیم‌نوازی این است که حس همدردی را در جامعه افزایش دهیم و توجه مردم را نسبت به قشر محروم و مستضعف جامعه بیشتر جلب کنیم که بازخورد خوبی داشته و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41376
اخبار مرتبط

نظرات شما