در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح شد:

الزام دستگاه‌های اجرایی قم به قراردادن امکانات ورزشی خود برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان

در جلسه شامگاه امروز شورای فرهنگ عمومی استان قم، دستگاه‌های اجرایی موظف شدند با در اختیار قرار دادن امکانات خود شامل سالن‌ها و استخرها و سایر امکانات تفریحی به کانون‌های مساجد در جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان گام بردارند که به تصویب اعضای جلسه رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور آیت‌الله سعیدی رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، استاندار قم و سایر مدیران دستگاه‌های دولتی در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، دستگاه‌های اجرایی با ارائه گزارش‌های جداگانه راهکارهای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تعطیلات تابستان را ارائه کردند.

آیت الله سعیدی در این جلسه طی سخنانی با بیان اینکه نقش فرهنگ در ارتقا و رشد جامعه بسیار مهم و اساسی است، عنوان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند دغدغه مشکلات و مطالبات مردم را داشته باشند و در مسیر رفع آنها به طور جدی گام بردارند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه «س» تصریح کرد: دشمن با طراحی‌های مختلف به دنبال کاهش روحیه مقاومت در جامعه است که برای مقابله با آن باید از ظرفیت جوانان در امور مختلف استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قم اضافه کرد: آگاه سازی جوانان نسبت به ترفندهای دشمنان در خنثی سازی این توطئه‌ها بسیار موثر است.

همچنین در این جلسه مصوب شد اداره کل صنعت، معدن و تجارت نسبت به استعلام اسامی فارسی قبل از صدور مجوز و پروانه‌های کسب از اداره کل ارشاد اقدام کند.

در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان دستگاه‌های اجرایی با ارائه گزارش‌های جداگانه راهکارهای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تعطیلات تابستان را ارائه کردند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/43230
اخبار مرتبط

نظرات شما