نمایش دستاوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از اجرای چهارمین مرحله دستآوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد مقابله با اراذل و اوباش، سارقان، فروشندگان مواد مخدر و .. در سطح استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ مختاری در گفت‌وگو با خبرنگاران تصریح کرد: دستگیری 265 نفر سارق، 6 نفر کلاهبردار ، 332 نفر معتاد ، 43 نفر خرده فروش مواد مخدر ، 10 نفر افراد شرور و 10 نفر محکوم متواری و 17 نفر به خاطر ارتکاب اعمال منافی عفت عمومی از نتایج اجرای این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: کشف 12 دستگاه خودرو ، 27 دستگاه موتورسیکلت و 19 مورد کشف سایر اموال مسروقه و کشف حدود 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر ( 287 کیلوگرم تریاک) از دیگر نتایج این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود: دستگیری 2 نفر سارق مسلح غیربومی با قبضه سلاح کلت کمری و 40 عدد فشنگ و اعتراف به 20 فقره سرقت از منازل سطح شهر قم و نیز دستگیری باند 3 نفره سارقین خودرو و کشف 8 دستگاه خودروی مسروقه به صورت سمند نمره و دستگیری باند 3 نفره سارقین غیربومی احشام و کشف 288 راس دام نیز از دیگر نتایج این طرح بشمار می روند.

این مقام انتظامی گفت: در خصوص جرایم سایبری نیز دستگیری و انهدام باند 7 نفره سازمان یافته برداشت غیرمجاز از حساب بانکی با بیش از 60 شاکی به ارزش 60 میلیارد ریال و انهدام باند دو نفره سازمان یافته کلاهبرداری به روش رسیدساز جعلی به ارزش 2 میلیارد ریال از دیگر نتایج این طرح است.

وی ادامه داد: در خصوص مبارزه با کالای قاچاق نیز 91 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق شامل انواع پوشاک و تجهیزات صوتی و تصویری کشف و ضبط شده است.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/43231
اخبار مرتبط

نظرات شما