معاون فنی و عمرانی شهرداری قم مطرح کرد؛

آخرین وضعیت ساماندهی ریل‌های جمع‌آوری‌شده در قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: مسیر ریل‌های جمع‌آوری‌شده به‌عنوان محیط فضای سبز شهری، پیاده‌راه و مسیر دوچرخه پیش‌بینی‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، عباس حلوایی‌زاده در گفت‌وگویی با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی ریل‌های جمع‌آوری‌شده اظهار کرد: این پروژه از مصوبات سفر رئیس‌جمهوری بود که با تأکید استان، ریل‌ها جمع‌آوری و خاک‌برداری انجام شد.

او با بیان اینکه فارغ از بحث‌های تملکی، طراحی این پروژه انجام‌شده است، افزود: طراحی این پروژه به نحوی بوده که به‌عنوان محیط فضای سبز شهری، پیاده راه و مسیر دوچرخه پیش‌بینی‌شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه در قسمت نخست از مصلای قدس تا عمار یاسر به طول ۶۰۰ متر طراحی انجام و پیمانکار پروژه مشخص‌شده است، مطرح کرد: به‌زودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز خواهد شد.

او با اشاره به طراحی و اخذ مشاور برای پل راه‌آهن و مصلی عنوان کرد: این پل در مجاورت پل ۹ دی قرار داشته و این پل ارتباطی میان مناطق ۲ و ۴ بوده و طراحی مناسبی در این زمینه انجام‌شده است.

حلوایی‌زاده اضافه کرد: اما نقطه‌ضعف آن کم بودن ارتفاع مفید زیر پل موجود است که در این خصوص طراحی در حال انجام است تا سطح آن افزایش یابد و روی پل برای شهروندان آماده‌سازی شود تا این راه ارتباطی برقرار باشد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/43288
اخبار مرتبط

نظرات شما