مدیر درمانگاه دی قم :

استقبال بالای شهروندان از خدمات درمانگاه دی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،دکتر سید روح الله طاهایی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بیست و سومین سال تاسیس درمانگاه دی، در سخنانی اظهار کرد: این درمانگاه در سال ۷۹ خدمت رسانی به همشهریان قمی را با کمتر از پنج پرسنل آغاز و با گذشت زمان خدمات رسانی خود را افزایش داده است.
وی با بیان اینکه امروز درمانگاه دی با داشتن بخش های تخصصی بهترین خدمات پزشکی را به بیماران قمی ارائه می کند،تصریح کرد:   شاهد استقبال کم نظیر شهروندان قمی از خدمات درمانگاه دی هستند به نحوی که حتی برخی از مراجعه کنندگان از مناطق دور قم مانند پردیسان برای دریافت خدمات پزشکی به این درمانگاه مراجعه می کنند.
دکتر طاهایی با بیان اینکه در طول سال هایی که از عمر درمانگاه دی می‌گذرد حتی یک ثانیه نبوده که اورژانس درمانگاه بدون پزشک باشد، افزود: در حال حاضر ۱۹ پزشک عمومی و ۳۰ پزشک متخصص و ۲۰ پرستار در کنار ۵۰ پرسنل درمانگاه به مردم عزیز قم خدمات رسانی می کنند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر روزانه حدود ۳۰۰ مراجعه کننده برای دریافت خدمات پزشکی به این درمانگاه مراجعه می کنند، اظهار کرد: درمانگاه دی در دوران کرونا تواست یکی از بازوان قوی برای مبارزه با این بیماری باشد به نوعی که در طول این سه سال روزانه به حدود ۷۰۰ مراجعه خدمات رسانی می کرد و کادر درمان این درمانگاه تا جان در بدن داشتند به فکر خدمت به شهروندان قمی بودند به نحوی که در این ایام به دلیل تعداد بالای بیماران ۳ پزشک عمومی به طور همزمان در طول شبانه روز مشغول طبابت بوده اند و طبقه فوقانی درمانگاه را برای بخش تزریقات تجهیز و 20 تخت به برای انجام تزریقات بیماران اضافه نمودند.
مدیر درمانگاه دی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت بخش های تخصی از قبیل قلب و عروق، پوست و مو و زنان و اطفال و ... در این درمانگاه، تصریح کرد: به جرات می‌توان گفت که درمانگاه دی یکی از معدود مراکز درمانی بخش خصوصی محسوب می‌شود که با تمامی بیمه هاقرارداد دارد و به تمام شهروندان قمی میتواند خدمات رسانی کند.
انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/43423
اخبار مرتبط

نظرات شما