فرمانده انتظامی استان قم :

گشت‌های آشکار مبارزه با مواد مخدر در محلات قم آغاز می‌شود

فرمانده انتظامی استان قم گفت: گشت‌های آشکار مبارزه با مواد مخدر در محلات قم توسط فرماندهی انتظامی استان راه‌اندازی و به‌زودی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار محمدرضا میرحیدری صبح یکشنبه در دیدار شهردار و مدیران شهرداری قم اظهار داشت: شهر قم در سال‌های اخیر در حوزه‌های مختلف توسعه داشته است و این تغییرات برای کسانی که بعد از مدتی وارد این شهر می‌شوند مشهود است.
فرمانده انتظامی استان قم بیان داشت: به دنبال ارتقا سطح همکاری‌ها با شهرداری هستیم و در این راستا حفظ امنیت بوستان‌ها و فضای سبزی که شهرداری ایجاد می‌کند را دنبال می‌کنیم.
وی با بیان اینکه کلانتری‌های شهر قم باید توسعه یابند افزود: حضور پلیس آگاهی، مواد مخدر و امنیت در پیرامون حرم مطهر حضرت معصومه (س) باید فراهم شود و بسترهای لازم برای ارائه خدمات امنیتی و ترافیکی در اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران باید افزایش یابد.
سردار میرحیدری گفت: هم اکنون محل استقرار پلیس راهور در چهارراه‌های شهر قم مناسب نیست و گاهی همین امر موجب بروز ترافیک می‌شود که نیاز است تا استقرار پلیس در معابر و چهارراه‌های شهر قم بهتر باشد که در این صورت پلیس نیز عملکرد مطلوب‌تری خواهد داشت.
فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اهمیت همکاری‌های متقابل پلیس و شهرداری در راستای جمع‌آوری معتادان متجاهر بیان داشت: گشت‌های آشکار مبارزه با مواد مخدر در محلات قم توسط فرماندهی انتظامی استان راه‌اندازی و به‌زودی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
سردار میرحیدری ادامه داد: ایجاد نمایشگاه دائمی با موضوع مواد مخدر در راستای آشنایی بیشتر نسل جوان و خانواده‌ها با تبعات معضل مواد مخدر اقدام مهمی است که این نمایشگاه می‌تواند با همکاری شهرداری قم ایجاد شود.





انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/43486
اخبار مرتبط

نظرات شما