نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم:

تمرکز اصلی دشمن حذف عفاف و حجاب است

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: هدف دشمن از هجمه به حجاب اصل و بنیان خانواده است در یک خانواده که چهارچوب‌های دینی و اخلاقی رعایت می‌شود دارای آرامش است و در این خانواده فرزندان مفید برای جامعه پرورش داده می‌شود.

محمود مسگری با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و شهدای گوهرشاد در گفتگو با خبرنگار‌ پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: دشمن از همان دوران باورهای دینی و ارزش‌های مردم ایران را مورد هدف قرار داده بود که یکی از آن ارزش‌ها مسئله حجاب بود، در اغتشاشات اخیر نیز تمرکز اصلی دشمن‌روی مسئله حجاب بود.
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: این حجم از هجمه علیه حجاب نشان می‌دهد برنامه‌ریزی اصلی فرهنگی باید روی مسئله حجاب باشد تا تک دشمن با پاتک فرهنگی پایه داده شود.
وی افزود: در مسئله عفاف و حجاب دستگاه‌های زیادی دخیل هستند، در شهر مقدس قم مراکز پژوهشی و مراکز فرهنگی زیادی وجود دارند که روی مسئله حجاب کار می‌کنند که باید صورت علمی موضوعات را تبیین کنند، مقام معظم رهبری فرمودند در مقابل استراتژی دشمن ما باید یک نقشه راه مشخص به موضوع حجاب و عفاف بپردازیم.
مسگری خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اینکه در شهر قم مراکز فرهنگی زیادی در اختیار مجموعه شهرداری است باید کارهای بیشتری در زمینه حجاب و عفاف انجام شود و با در اختیار قراردادن مراکز فرهنگی و حتی بوستان‌ها به انجمن‌هایی که کارهای خوبی در این زمینه انجام می‌دهد سطح جامعه را در بحث عفاف و حجاب کیفیت ببخشیم.
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به افزایش سطح علمی بانوان باحجاب در کشور عنوان داشت: حضور دختران باحجاب و از خانواده‌های مذهبی در سطح دانشگاه‌ها و مراکز علمی بسیار چشمگیر است و حتی دخترانی که حجاب کاملی هم ندارند اگر کار فرهنگی در کنار کار علمی انجام شود آنها هم به حجاب کامل علاقه‌مند می‌شوند؛ چون دل اینها با انقلاب و اسلام است؛ اما موضوع برایشان به‌درستی تبیین نشده است.
وی تصریح کرد: بانوان باحجاب در سطوح بالای علمی، تحقیقی و دانشگاهی حضور فعال دارند و هرگز حجاب مانع فعالیت دانشگاهی و خانوادگی آنها نشده است؛ اما متأسفانه جو دروغین فضای مجازی چیزی دیگری را به مردم القا می‌کند.
مسگری خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی اصلی دشمن‌روی حجاب و عفاف بانوان جامعه است، هدف دشمن اصل و بنیان خانواده است در یک خانواده که چهارچوب‌های دینی و اخلاقی رعایت می‌شود دارای آرامش است و در این خانواده فرزندان مفید برای جامعه پرورش داده می‌شود.
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: دشمن از مسیر حذف حجاب و عفاف می‌خواهند حریم و حرمت خانواده را بشکنند و بعد از آن ناهنجاری‌های بعدی را در جامعه ما اشاعه‌دهنده از جمله پدیده زشت و کثیف همجنس‌بازی را ترویج کنند همان‌طور که اکنون در کشورهایی که ابتدا حجاب را از زنان گرفتند این مسئله در حال رخ‌دادن است، دشمن برای انحراف جامعه ما دست به هر کاری می‌زند؛ اما مردان غیور و زنان با عفت و حجاب جامعه این اجازه را به دشمن نخواهند داد همان‌طور که در صحنه‌های انقلابی حضور بانوان بسیار بودن است.
وی بیا داشت: هم مراکز آموزش مانند دانشگاه‌ها و مدارس باید کارهای فرهنگی بیشتری انجام شود و هم در مدیریت شهری حمایت‌های بیشتری در شأن ام القرای جهان تشییع انجام شود.

​​​​​
انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/43876
اخبار مرتبط

نظرات شما