فرمانده انتظامی استان قم:

بیش از ۴۰۰ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد

فرمانده انتظامی قم از کشف بیش از ۴۰۰ کیلوگرم تریاک در این استان و دستگیری پنج نفر دراین‌رابطه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار محمدرضا میرحیدری در گفت‌وگویی اظهار داشت: در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان به ۲ دستگاه خودروی سواری مشکوک شده که بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت زیاد طی مسیر کرده که در نهایت با تیراندازی مأموران هر ۲ خودرو متوقف شد.
وی افزود: سرانجام طی بازرسی صورت‌گرفته از یکی از خودروها، ۴۰۱ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف شد و در نهایت پنج نفر به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.
کشف بیش از ۹ تن کود شیمیایی قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از کشف ۹ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۹۱۰ میلیون ریال در قم خبر داد.
سرهنگ امیر مختاری اظهار داشت: در اجرای دستورات سلسله‌مراتب فرماندهی مبنی بر مقابله و کشف کالای قاچاق، مأموران یگان امداد این فرماندهی از فعالیت غیرقانونی یک کارگاه تولید چسب نئوپان در شهرک صنعتی خورآباد مطلع شدند.
وی ادامه داد: گشت‌های مشترک یگان امداد، مدیریت بازرسی، سازمان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی استان به محل اعزام شدند و در بازدید و بازرسی از کارگاه موصوف مقدار ۱۸۲ گونی ۵۰ کیلویی به وزن ۹ تن و ۱۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق کشف کردند.
کشف و توقیف ۱۰ دستگاه ماینر غیرمجاز
فرمانده انتظامی شهرستان قم همچنین از کشف و توقیف ۱۰ دستگاه ماینر غیرمجاز در قم خبر داد.
مختاری ادامه داد: در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق و جمع‌آوری دستگاه‌های ارز رمز دیجیتال غیرمجاز در سطح استان با اقدام‌های پلیسی صورت‌گرفته توسط مأموران کلانتری ۱۵ بلوار امین قم، تعداد ۱۰ دستگاه ماینر فعال از یک واحد مسکونی کشف و جمع‌آوری شد.
وی تصریح کرد: یک نفر متهم دراین‌رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/43878
اخبار مرتبط

نظرات شما