مدیردرمانگاه صلواتی سید الشهدا:

برپایی درمانگاه صلواتی به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی در قم

مدیردرمانگاه صلواتی سید الشهدا گفت: امسال این درمانگاه مانند سال‌های گذشته در دبیرستان دین و دانش قم با حضور ۷۰ پزشک همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی به بیماران خدمات متنوع را ارائه می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  حسن طاهایی در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران ایشان از برپایی درمانگاه صلواتی سیدالشهدا(ع) برای بیست و چهارمین سال متوالی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و اظهار کرد: حدود  70 پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص برای حضوردر این درمانگاه صلواتی اعلام آمادگی کردند.

مدیر درمانگاه صلواتی سید الشهداء قم با تاکید براینکه نام پزشکان خوشنام و با سابقه در بین پزشکانی که برای حضور در این درمانگاه اعلام آمادگی کرده‌اند دیده می‌شود، گفت: جنابان متخصص چشم و مظفری فوق تخصص ریه، قدیر فوق تخصص گوارش و ایرانی‌خواه فوق تخصص گوارش کودکان از جمله پزشکانی هستند که در طول سال‌های گذشته در درمانگاه صلواتی سید الشهدا حضور داشته و امسال نیز برای خدمت به مردم اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در طول سال‌های گذشته میانگین هزار و 500 تا چهار هزار نفر از خدمات درمانی درمانگاه صلواتی سیدالشهدا بهره‌مند شدند که پیش بینی ما امسال مراجعه بیش از 5 هزار نفر به این درمانگاه است.

مدیر درمانگاه صلواتی سیدالشهدا بیان کرد:  این درمانگاه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت 8 تا 20 به صورت یکسره مشغول خدمات‌رسانی است و براساس هماهنگی‌های صورت گرفته امسال در نوبت عصر نیز پزشکان متخصص حضور دارند و به مراجعان خدمات ارائه می دهند.

وی با اشاره به محل استقرار این درمانگاه بیان کرد: درمانگاه صلواتی سیدالشهدا مانند سال‌های گذشته در خیابان 19 دی مقابل بیمارستان کامکار در دبیرستان دین و دانش برپا می‌شود.

طاهایی اضافه کرد: بیمارانی که در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به درمانگاه سیدالشهدا مراجعه کنند و نیاز به معاینه بیشتر داشته باشند پس از این ایام توسط پزشک این درمانگاه در مطب به صورت صلواتی معاینه می‌شوند و درمان وی ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به تخصص پزشکانی که در این دو روز به عزاداران حسینی خدمات ارائه می‌دهند، بیان کرد: پزشکان متخصص در زمینه‌های ، پیراپزشکی، اورولوژیست، گوش و حلق و بینی، اطفال، عمومی و زنان، چشم، فوق تخصص گوارش، اعصاب روان، جراح قلب، مغز و اعصاب، ریه، مامایی و عمومی در طول این دو روز به مراجعان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

مدیر درمانگاه سید الشهداء قم در بخش پایانی سخنانش از ارائه خدمات ویژه دندانپزشکی خبر داد و گفت: مراجعه کنندگانی که با مشکل دندان مواجه هستند با مراجعه به درمانگاه سید الشهدا به درمانگاه دی معرفی و از تخفیف بسیار ویژه‌ای برخوردار می‌شوند.




انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/44140
اخبار مرتبط

نظرات شما