مرکز مدیریت راه‌های راهداری خبرداد؛

نصب سامانه دیجیتال در آزاد راه قم- تهران

سامانه تابلوی دیجیتال پیام متغیر فول کالر (تمام رنگ) با هزینه بیش از ۱۰ میلیارد ریال در ورودی آزاد راه قم- تهران راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم با اشاره به عرض ۵ متر و ارتفاع ۸ متر در ورودی آزاد راه قم- تهران (بعد عوارضی) تصریح کرد: بیش از ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای برای راه اندازی این سامانه هزینه شده است.

حمید سالاری در خصوص قابلیت‌های فنی این سامانه جاده‌ای افزود: با توجه به زیر ساخت نرم افزاری این تابلوی پیام متغیر، امکان رصد ترافیک، شرایط جوی، موقعیت محدودیت‌های ترافیکی و مسیر‌های دسترسی در آزاد راه و جاده قدیم قم- تهران برای کاربران، فراهم آمده است.

وی سیستم فول کالر (تمام رنگ) را از دیگر ویژگی‌های فنی این تابلو بیان کرد و گفت : فول کالر امکان خوانش پیام را در هر شرایط جوی و حتی هنگام شب فراهم می‌آورد.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم، وضوح تابلو را به دلیل تعدد پیکسل‌های تصویری، مناسب دانست و گفت: این قابلیت، امکان رویت تصاویر و پیام‌ها را در شب و تابش مستقیم خورشید، برای کاربران امکان پذیر ساخته است.سالاری افزود: با توجه به موقعیت ایستایی تابلو، پخش هر نوع تیزر و فیلم، منوط به ملاحظات ایمنی تردد در این آزادراه انجام می‌شود.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/44387
اخبار مرتبط

نظرات شما