معاون استاندار قم:

تقویت اعتماد مهم‌ترین وظیفه روابط‌عمومی است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در مراسم معارفه سرپرست اداره کل روابط‌عمومی استانداری، پاسخگویی و تقویت اعتماد عمومی را مهم‌ترین وظیفه روابط‌عمومی‌ها عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط‌عمومی استانداری قم، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار و مشاور رسانه‌ای استاندار برگزار شد.

سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در این نشست با اشاره به اهمیت کار در عرصه روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی گفت: روایت پیشرفت‌ها و گزارش‌دهی به مردم از خدمات و فعالیت‌های صورت‌گرفته، موضوع مهمی است که در دولت سیزدهم موردتوجه ویژه قرار گرفته است.

وی با اشاره به لزوم اجرایی‌شدن جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: تلاش روابط‌عمومی‌ها در این عرصه می‌تواند بر میزان اعتماد عمومی و رضایتمندی مردم تأثیرگذار باشد.

ابوذر عرفانی مشاور و مدیرکل حوزه استاندار قم نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات روابط‌عمومی استانداری در دولت سیزدهم، ارتباط و تعامل مؤثر و سازنده با بخش‌های مختلف خصوصاً رسانه‌ها را از فعالیت‌های شاخص روابط‌عمومی عنوان و بر ضرورت برنامه‌ریزی مناسب در جهت تقویت و استمرار این مهم تاکید کرد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های علی فردوسی در طول تصدی مسئولیت اداره کل روابط‌عمومی استانداری، رضا اعرابی به‌عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/44394
اخبار مرتبط

نظرات شما