مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم:

بانک اطلاعاتی مشاغل خانگی زنان قمی ایجاد شد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم از ایجاد بانک اطلاعاتی مشاغل خانگی زنان با هدف ساماندهی اعطای تسهیلات به کسب و کارهای خانگی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، زینب عبداللهی  با اشاره به اینکه  تاکنون ۸۰۰ نفر از بانوان استان  قم که در زمینه مشاغل خانگی فعالیت دارند، شناسایی و فرم‌های کسب و کار برای آنان تکمیل شده‌است گفت: سال گذشته طبق تفاهم نامه‌ای با بنیاد برکت مقرر شد برای آن دسته از زنانی که در مشاغل خانگی و کسب و کار‌های کوچک فعالیت دارند تسهیلاتی فراهم شود که طبق آن تسهیلات چهار درصدی با تنفس شش ماهه برای مشاغل خانگی دراختیار افراد دارای شرایط قرار می‌گیرد.
 

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قم در ادامه از ایجاد بانک اطلاعات مشاغل خانگی زنان خبر داد و گفت: هدف از ایجاد این بانک اطلاعات این است که تسهیلات مشاغل خانگی بهتر و با عدالت بیشتر به دست متقاضیان برسد تا این کسب و کار‌ها ساماندهی شود.

 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم  افزود: برای چند شرکت دانش بنیان که متولیان آن زنان هستند وامی به مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد و تا کنون برای ۱۰۰ نفر از زنان فعال مشاغل خانگی در استان قم این وام پرداخت شده‌است .


انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/44997
اخبار مرتبط

نظرات شما