مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی قم خبر داد:

اضافه‌شدن ون و میدل باس به خطوط حمل‌ونقل عمومی قم

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی قم گفت: قرارداد خرید ون جهت مسیرهای خاص نهایی گردیده و قرارداد خرید میدل باس در حال نهایی‌شدن است که به‌محض خرید این ناوگان، خودروها در معابر کم‌عرض استفاده می‌شود.

علی نیک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا اظهار داشت: سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم در سال گذشته اقدام به عقد قرارداد خرید تعداد ۹۹ دستگاه اتوبوس درون‌شهری نمود که از این تعداد تا پایان سال گذشته تعداد ۵۰ دستگاه به ناوگان اضافه گردید و در حال پیگیری جهت تحویل‌گرفتن بقیه ناوگان (۴۹ دستگاه) هستیم. 
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم اضافه کرد: قرارداد خرید ون نیز جهت مسیرهای خاص نهایی گردیده و به‌مرور در حال تحویل است که با اضافه‌شدن این ناوگان خطوط جدید طراحی شده اضافه می‌گردد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین قرارداد خرید میدل باس در حال نهایی‌شدن است که به‌محض خرید این ناوگان این خودروها در معابر کم‌عرض که امکان تردد اتوبوس وجود ندارد؛ ولی تقاضای سفر زیاد است به‌کارگیری خواهد شد.
نیک تصریح کرد: از ابتدای امسال به طور متوسط ۲۰۳ دستگاه اتوبوس در شهر به‌صورت فعال در حال ارائه خدمت به شهروندان گرامی هستند .
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم در پاسخ به این سؤال که تمهیدات اتوبوس‌رانی برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها چیست؟ گفت: در خصوص اقدامات اول مهر نیز علاوه بر اقدامات هر ساله بر آنیم تا با کاهش سرفاصله خطوط در ساعات اولیه صبح و بخصوص در مناطق پردیسان و نیروگاه بتوانیم خدمت شایسته‌تری به همه عزیزان ارائه نماییم و همچنین در مورد اقدامات فرهنگی در ناوگان نیز در حال طراحی‌هایی در ناوگانیم که به نحوی شایسته و متناسب نسبت به این امر نیز از اول مهر اقدام گردد .
وی در خصوص خدمات اتوبوس‌رانی در ایام اربعین افزود: سازمان اتوبوس‌رانی از تاریخ ۱۴۰۲/۵/۳۱ تعداد ۵۱ دستگاه اتوبوس به مرز مهران جهت ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی اعزام نمود تا طبق برنامه‌ریزی انجام شده نسبت به انتقال زائران از مرز به مهران اقدام نمایند.
نیک عنوان داشت: همچنین با نزدیک‌شدن به‌روز اربعین و موج بازگشت و اعلام مراجع تصمیم‌گیری ۱۰ دستگاه از ناوگان این سازمان به همراه تعدادی از خودروهای ون جهت خدمت در مسیر بازگشت زائران و تسهیل این امر اقدام شد و نیز باتوجه‌به پیاده‌روی جاماندگان اربعین در بلوار پیامبر اعظم ۸۰ دستگاه از ناوگان به شکل ویژه در این مسیر ارائه خدمت نمودند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/45161
اخبار مرتبط

نظرات شما