معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

قم دارای پایین‌ترین نرخ تورم در کشور است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم گفت: قم دارای پایین‌ترین نرخ تورم در کشور است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد حاجی‌زاده در مراسم تکریم مهدی ریاضی مدیرکل سابق و معارفه تقی حسام سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم، با بیان اینکه قم سالانه بیش از ۲۰ میلیون زائر دارد، اظهار کرد: قم بزرگ‌ترین شهر کشور در برپایی محافل و مجالس عزاداری و تعظیم شعائر دینی است.
وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای تنظیم بازار استان قم اضافه کرد: قم دارای پایین‌ترین نرخ تورم در کشور است و به همین علت شهرهای اقماری بخشی از نیاز خود را از این استان تأمین می‌کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم از تعامل مطلوب میان مسئولان در قم یادکرد و گفت: رویکرد مسئولان استان طی دو سال گذشته جلوگیری از فعالیت جزیره‌ای و حرکت در یک جبهه واحد است.
وی با بیان اینکه مجموعه‌های نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی نقش مهمی در تنظیم بازار، اقتصاد و معیشت مردم دارند، گفت: دشمن برای ناامیدی مردم ایران اقتصاد ایران را هدف گرفته است و در این راستا یک جنگ ترکیبی را دنبال می‌کند.
حاجی‌زاده در پایان عنوان کرد: استان قم به‌خاطر قرارگیری در محور مواصلاتی ۱۷ استان کشور، دارای حجم بالایی از پرونده‌های قاچاق است و عملکرد درخشانی را از خود به‌جای گذاشته است.




انتهای پیام/


منبع:خبرگزاری فارس
http://qomefarda.ir/45614
اخبار مرتبط

نظرات شما