مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم:

هدف رویداد تولید محتوای دیجیتال تیم‌سازی و کشف استعداد‌ها است

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم با اشاره به اینکه مرحله کشوری رویداد تولید محتوای دیجیتال در بهمن‌ماه برگزار خواهد شد، گفت: هدف رویداد تیم‌سازی و کشف استعداد‌ها در زمینه تولید محتوای دیجیتال است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « قم فردا »،  سید محمدحسن یزدی نژاد در اختتامیه پنجمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال استان قم که شامگاه سه شنبه در تالار شهر برگزار شد اظهار داشت: پنجمین مرحله رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم در روزهای ۱۰ الی ۱۲ آبان‌ماه برگزار شد.
وی ادامه داد: این رویداد در سه بخش پویانمایی، بازی‌های تلفن همراه، نرم‌افزارهای تلفن همراه برگزار شد.
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم گفت: تیم‌های شرکت‌کننده در این رویداد در مدت ۴۸ ساعت از مرحله ایده، محتوای نهایی را به تولید رساندند و از میان این تولیدات ۱۲ تیم برگزیده شدند.
وی با اشاره به اینکه بیشترین تولیدات مربوط به آرمان فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی است، افزود: موضوعات این رویداد در زمینه قرآن و عترت، جهاد خدمت، اقتدار ایرانی، سبک زندگی، ورزش و سلامت، اقوام ایرانی، امید آفرینی، الگوی سوم زن، فتح قدس، فرهنگ عمومی و عدالت اجتماعی، گردشگری و خدمات شهری است.
یزدی نژاد شرکت‌کنندگان این رویداد را دانش‌آموزان متوسطه و دانشجویان آقا و خانم عنوان کرد و گفت: هدف از اجرای این رویداد تیم‌سازی و کشف استعداد‌ها در زمینه تولید محتوای دیجیتال است.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: برگزیدگان رویداد استانی به مرحله کشوری راه می‌یابند که بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.




انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/46171
اخبار مرتبط

نظرات شما