معاون فرهنگی و هنری سپاه استان قم مطرح کرد:

اعزام هشت هزار دانش آموز قمی به اردوی راهیان نور

معاون فرهنگی و هنری سپاه استان قم گفت: برنامه‌های امسال هفته بسیج با عنوان «بسیج امید ملت ایران» به اجرا در خواهد آمد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده امسال هشت هزار دانش‌آموز قمی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار برابر بیشتر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « قم فردا »، سرهنگ هادی بادینلو روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری استان قم، ادامه داد: ایجاد موج امید آفرینی محور برنامه‌های سپاه استان قم طی هفته بسیج خواهد بود.
وی با اشاره به افتتاحیه رزمایش جهادگران زهرایی، ادامه داد: طی این رزمایش ۳۰۰ گروه جهادی در مناطق محروم استان به ارائه خدمت خواهند پرداخت.
بادینلو اظهار داشت: آبرسانی به مناطق محروم، برپایی حلقات صالحین، رزمایش اقتدار امنیت، راه‌اندازی ۲ مرکز مشاوره جدید، اعزام تیم‌های جهادی پزشکی، آزادی زندانیان غیرعمد، راه‌اندازی ۲ سالن نمایش، اجرای پویش نذر خون، کمک‌های مؤمنانه، اعزام ۸ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان نور، راه‌اندازی فاز دوم اردوگاه ترک اعتیاد با ظرفیت ۵۰۰ نفر، اجتماع دختران حاج‌قاسم، شب‌شعر و خاطره، تجلیل از قهرمانان ورزشی و خانواده شهدا و عطرافشانی قبور شهدا بخشی از برنامه‌های سپاه قم در هفته بسیج خواهد بود.
وی همچنین با بیان که بسیج قم در بخش سرود تبدیل به یکی از قطب‌های اصلی کشور تبدیل شده است، گفت: اقدامات اثرگذاری در حوزه رسانه در بسیج سپاه امام علی بن ابی‌طالب «ع» آغاز شده است.
اقدامات ۲ساله برای هیچ انسان منصفی قابل‌اغماض نیست
مشاور رئیس‌جمهور و رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت، گفت: اقدامات و پیشرفت‌های کشور طی ۲ سال از روی کار آمدن دولت مردمی برای هیچ انسان منصفی قابل‌اغماض نیست.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم دولابی در جلسه شورای اداری استان قم، بیان داشت: دولت طی دو سال گذشته اقدامات ارزنده‌ای انجام داده که نیازمند تبیین و اطلاع‌رسانی در جامعه باهدف ایجاد موج امید آفرینی است.
مشاور رئیس‌جمهور با بیان اینکه مرکز ارتباطات دولت و روحانیت زیر نظر مستقیم رئیس‌جمهور فعالیت می‌کند، گفت: ارتقای سطح دانش حوزه و دولت از ظرفیت‌های متقابل، استفاده از ظرفیت حوزه در جهاد تبیین، تلاش در راستای آموزش و حکمرانی دینی و کمک دولت به نهادهای دینی از اهداف این مرکز است.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه روایت پیشرفت، تصریح کرد: نمایشگاه روایت پیشرفت روای پیشرفت کشور در دو سال اخیر بود؛ در این نمایشگاه روند پیشرفت کشور در ۲ سال اخیر در مقایسه با دهه ۹۰ در قالب اعداد و ارقام به نمایش گذاشته شده بود.
مشاور رئیس‌جمهور با اشاره به بازدید چهارهزار نفر از نمایشگاه پیشرفت قم، خاطرنشان کرد: الگوی این نمایشگاه در سایر استان‌ها نیز باهدف امیدآفرینی برپا خواهد شد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46174
اخبار مرتبط

نظرات شما