امام‌جمعه قم:

همه مردم دنیا مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند

امام‌جمعه قم با انتقاد از انفعال سران کشورهای اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: امروز همه مردم دنیا شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نمازجمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد اظهار داشت: افرادی که وجوهات شرعی را پرداخت نمی‌کنند و در مورد این حکم الهی تحت‌تأثیر منحرفین قرار دارند بدانند خدا بی‌نیاز است و این احکام الهی برای رشد و تعالی ما است که در آن عزت وجود دارد.

وی افزود: در عصر غیبت هم مراجع به هر شکلی حقوق شرعی را از مردم نمی‌گیرند؛ بلکه باید باعزت و قصد قربت پرداخت شود.

امام‌جمعه قم گفت: شما ای کشورهای اسلامی می‌بینید که حماس به‌خاطر مبارزه با رژیم صهیونیستی چطور تحت حملات شدیدی است چرا در مقابل جنایات خونبار علیه کودکان غزه برنمی‌خیزید.

سعیدی بیان داشت: مردم غزه دستشان به دعا بلند است و کمک می‌طلبند، مقامات آمریکای جنایت‌کار و مقامات بی‌شرف استعمارگر اروپایی با حضور و با کمک‌های همه‌جانبه دست رژیم سفاک را برای کشتار مردم فلسطین باز گذاشتند.

وی عنوان داشت: رژیم صهیونیستی و حامیانش با کشتار زنان و کودکان و با نسل‌کشی می‌خواهند اراده مردم غزه را تضعیف کنند؛ اما بر اساس وعده خدا مکر آن‌ها به خودشان بر می‌گردد و مردم غزه به مقاومت خودشان ادامه می‌دهند و صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها بدانند در آینده، جهان شاهد یک شکست بزرگ و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

امام‌جمعه قم اضافه کرد: متأسفانه مواجه ضعیف سران و دولت‌های اسلامی و تأخیر سؤال‌برانگیز در برگزاری اجلاس سران کشورهای اسلامی موجب جرئت و جسارت بیشتر رژیم صهیونیستی شده درحالی‌که همه مردم جهان در دفاع از مردم فلسطین شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

سعیدی خاطرنشان کرد: همان‌طور که مردم در نقاط مختلف دنیا بر سر حامیان کودک کش شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند و شعار محوری دیگر بر سر کسی است که اساس و بنیان این رژیم را نهاد مرگ بر انگلیس سر می‌دهند.

امام‌جمعه قم تصریح کرد: سلام خدا بر مردم مسلمان، مقام و مظلوم غزه که پرچم‌دار عزت و غیرت که طلایه‌دار شکست رژیم صهیونیستی هستند.

وی در پایان خطبه با اشاره به نزدیکی ایام وفات حضرت معصومه گفت: حضرت معصومه (س) امامزاده‌ای  انقلابی که در سایه نظریه انسان ۲۵۰ساله تمدن‌ساز شد است.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46415
اخبار مرتبط

نظرات شما