هم زمان با سراسر کشور؛

محکومیت حمله تروریستی کرمان توسط نمازگزاران قمی

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی انزجار و بیزاری خودشان را از اقدامات تروریستی نشان دادند و بر ضرورت پیگیری قاطعانه این جنایت تأکن.مرورگر خود را بروز کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  مردم انقلابی قم با حضور در راهپیمایی پر شور اقدام دشمنان نظام در به‌شهادت‌رساندن زائران گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند.


امروز نمازگزاران قمی با حضور در راهپیمایی گسترده اقدام گروهک داعش و حامیان غربی آن‌ها در به‌شهادت‌رساندن زائران گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند.
در این مراسم که بلافاصله بعد از نمازجمعه صورت گرفت، شهروندان قمی با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خودشان را از حامیان اصلی تروریسم در منطقه نشان دادند.


شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با مشت‌های گره‌کرده ضمن محکوم‌کردن این اقدام تروریستی بر ضرورت دستگیری عاملان این جنایت هولناک تأکید کردند.
زن و مرد، بزرگ و کوچک امروز آمده بودند که بگویند آماده دفاع از سرزمین خودمان هستیم و اجازه نخواهیم داد به این کشور آسیبی برسد.
بعد از انجام راهپیمایی قطعنامه پایانی این راهپیمایی خوانده شد که در بخشی از آن آمده بود: داعش مولود رژیم صهیونیستی و آمریکا است که باهدف مبارزه با جبهه مقاومت ایجاد شده بود که در نطفه خفه شد و قطعاً این جنایت‌ها هم بی‌پاسخ نخواهد ماند.
 
مردم جعفریه هم به میدان آمدند


مردم شهر جعفریه قم نیز به‌مانند جای‌جای ایران اسلامی فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر داعش سر دادند.
شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی انزجار و بیزاری خودشان را از اقدامات تروریستی نشان دادند و بر ضرورت پیگیری قاطعانه این جنایت تأکید کردند.
انتهای پیام/110



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/47011
اخبار مرتبط

نظرات شما