رئیس پلیس آگاهی استان مطرح کرد:

بازداشت سارق سیم و کابل اداره برق در قم

 رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق سیم و کابل اداره برق و کشف ۶ فقره سرقت دراین‌خصوص خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»   سرهنگ جعفر عباسعلی پور، رئیس پلیس آگاهی استان در تشریح خبر بازداشت سارق سیم و کابل گفت: در پی افزایش وقوع سرقت‌های سیم و کابل و تجهیزات اداره برق در سطح شهر قم که این امر باعث ایجاد خسارات فراوان به اداره برق و عموم مردم شده و به‌تبع آن باعث ایجاد موج نارضایتی عمومی و ایجاد جو ناامنی در بین عموم شهروندان شده بود، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های فنی و پلیسی پی بردند سارقان ۲ نفر غیربومی بودند و با استفاده از یک دستگاه خودروی مسروقه اقدام به سرقت می‌کردند.

 سرهنگ عباسعلی پور ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان خودروی موردنظر در محور قم تهران شناسایی و در یک عملیات پلیسی هر دو نفر سارق مذکور دستگیر شدند.

 رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: در بازرسی از خودروی موصوف، مقادیر زیادی کابل هوایی اداره برق، آلات و ادوات جرم شامل قیچی کابل بر، اره و تعداد ۲ لوله پلاستیکی کشف شد.

 سرهنگ عباسعلی پور بیان داشت: متهمان در بازجویی به‌عمل‌آمده در ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی شدند؛ ولی باتوجه‌به وجود مستندات و مدارک موجود چاره‌ای جز بیان حقایق نداشتند و به ۶ فقره سرقت سیم و کابل اداره برق اعتراف کردند.

 وی ابراز داشت: دراین‌رابطه متهمان به همراه پرونده تشکیل شده با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.



انتهای پیام/


منبع:روابط عمومی پلیس
http://qomefarda.ir/47016
اخبار مرتبط

نظرات شما