مدیر بخش خواهران تربیت‌بدنی سپاه و بسیج استان قم:

ارتقا ورزش بانوان از اولویت‌های بسیج قم است

مدیر بخش خواهران تربیت‌بدنی سپاه و بسیج استان قم‌ با بیان اینکه ارتقا ورزش بانوان از اولویت‌های بسیج قم است، گفت: به همین منظور برنامه‌ریزی‌های متعدد برای استفاده از امکانات موجود برای همه بانوان استان قم انجام شده است.

اعظم طراوتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» با اشاره به این‌که بسیج و سپاه قم در تلاش است که بانوان قم بتوانند به‌راحتی از امکانات ورزشی بهره برده و به فکر سلامتی خود باشند  اظهار داشت: در جدیدترین تلاش بسیج و سپاه برای خدمت‌رسانی به ورزش بانوان طرح شناسایی نخبگان ورزشی استان قم است.

مدیر بخش خواهران تربیت‌بدنی سپاه و بسیج استان قم ادامه داد: در این طرح بعد از شناسایی نخبگان ورزشی افرادی که شاخص هستند؛ مانند حافظان قرآن، مربیان قرآن، افرادی که از نظر علمی جزو نخبگان ورزشی هستند و یا دیگر موضوعات علمی و پژوهشی شاخص‌ می‌باشند شناسایی شده و دوره‌های رایگان مربیگری ورزشی در رشته موردعلاقه خودشان را طی می‌کنند.

وی ادامه داد: هدف از این طرح ارتقا سطح دانش تخصصی بانوان ورزشکار استان قم است تا علاوه بر انجام ورزش، بانوان ورزشکار با گذراندن دوره بتوانند افراد بیشتری از جامعه بانوان را به سمت ورزش هدایت کنند، تلاش مجموعه بسیج قم این است که بانوانی که ورزشکار هستند آن را رها نکنند و در تربیت و تشویق دیگر بانوان به سمت ورزش نیز گام بردارند به همین جهت دوره‌های رایگان برای آنها برگزار می‌شود.

طراوتی عنوان داشت: به همین منظور رایزنی‌های مختلفی با مجموعه تربیت‌بدنی استان قم انجام شده است، در شش ماه نخست سال آینده بوستان‌ها به‌صورت فعال در این زمینه مشارکت کنند البته در سال جاری اکثر بوستان‌های بانوان را در انجام ورزش صبحگاهی و همگانی فعال کردیم.

مدیر بخش خواهران تربیت‌بدنی سپاه و بسیج استان قم خاطرنشان کرد: بررسی امکانات بوستان‌های بانوان برای انجام فعالیت‌های ورزشی توسط مجموعه بسیج، اداره کل ورزش و جوانان و مجموعه شهرداری قم انجام شده است و قرار بر این شد زیرساخت‌ها برای ورزش بانوان مرتفع شود.

طراوتی اضافه کرد: در جلسات متعدد با معاون امور بانوان تربیت‌بدنی استان قم مسائل و موضوعات مرتبط با ورزش بانوان قم احصا شد و قرار شد به ترتیب موضوعات پیگیری و حل شده و موانع برطرف شود.

وی ادامه داد: حل موانع و مشکلات ورزش بانوان در کنار فرزندان کمک شایانی به ترویج ورزش از جمله ورزش همگانی و صبحگاهی می‌کند و نباید از این موضوع غفلت کرد؛ زیرا رکن یک خانواده مادر آن خانواده است.

مدیر بخش خواهران تربیت‌بدنی سپاه و بسیج استان قم تأکید کرد: امکانات موجود در قم که بتوان آن را در ورزش بانوان استفاده کرد به‌صورت میدانی بررسی شده است و ان شاالله اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/47136
اخبار مرتبط

نظرات شما