رهبر شیعیان نیجریه:

آینده اسلام در آفریقا بسیار روشن و امیدبخش است

رهبر شیعیان نیجریه گفت: آینده اسلام در آفریقا بسیار روشن و امیدبخش است و هرچه جلوتر می‌رویم فروغ اسلام در آفریقا بیشتر تابیده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رهبر شیعیان نیجریه در نشست مشترک مدیران نهاد‌های حوزوی با رهبر شیعیان نیجریه برای بررسی راهکار‌های گسترش و ترویج معارف اهل‌بیت علیه‌السلام در آفریقا با قدردانی از تلاش‌های حوزه علمیه قم در نشر معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام گفت: آینده اسلام در آفریقا بسیار روشن و امیدبخش است و هرچه جلوتر می‌رویم فروغ اسلام در آفریقا بیشتر تابیده می‌شود.
 شیخ زکزاکی با بیان اینکه امروز همه مسائلی که در دنیا و به‌ویژه در آفریقا رخ می‌دهد را ناشی از مجاهدت‌های علمی حوزه علمیه قم است گفت: باید همکاری مراکز دینی آفریقا با حوزه علمیه قم بیشتر شود.
وی با اشاره به برخی حوادث در غزه این جنایات صهیونیست‌ها را مصداق واقعی یک نسل‌کشی کاملاً آشکار دانست و تأکید کرد: دشمنان اسلام و صهیونیست‌ها اگر قدرت داشته باشند این جنایات را بر سر همه ملت‌های اسلامی اعمال خواهند کرد.
وی افزود: غزه نمونه و نمادی از امت اسلام است و رزمندگان آن در خط مقدم مبارزه با تمام کفر قرار دارند و وظیفه علما و امت اسلامی این است که با هوشیاری حوادث غزه را دنبال کنند.
رهبر شیعیان نیجریه همه امت اسلام را به اتحاد و همدلی در برابر استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل فراخواند و افزود: آن‌گونه که خداوند متعال فرموده‌اند اگر امت اسلامی متحد و یکدست نباشند دشمنان علیه آنها فجایع بزرگی را مرتکب خواهد شد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/47280
اخبار مرتبط

نظرات شما