استاندار قم:

تفکر جهادی پشتوانه خدمات بسیج سازندگی است

  استاندار قم گفت: در طی ۴۵ سالی که از عمر انقلاب گذشته است خدمات زیادی به مردم کشور داده شده اما تفاوت خدمات دیگر و بسیج سازندگی این است که در باطن همه فعالیت‌ها تفکر جهادی و بسیجی انجام بوده و این جهاد همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» سید محمد آقامیری شنبه‌شب در آیین شکرانه بهره‌برداری از ۳۳۳۸ پروژه محرومیت‌زدایی و تجلیل از گروه‌های جهادی برتر استان قم که در باغ‌موزه دفاع مقدس قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: این ایام را به خانواده معظم شهدا و شهدا تبریک می‌گویم، شهدایی که جان خودشان را برای پایداری این نظام فدا کردند و ما هرچه داریم مدیون آن‌ها هستیم.

 وی افزود: دهه فجر، یادآور حضور مردم در همه عرصه‌ها برای پیروزی این نظام مقدس به رهبری امام خمینی است.

 استاندار قم خاطرنشان کرد: ایثار و ازخودگذشتگی همه مردم در عرصه‌های گوناگون باعث شد که ما شاهد پیروزی خون بر شمشیر باشیم و فراموش نکنیم که رمز پیروزی ما، ایمان به خدا در درجه اول بود و اتحاد مردم و رهبری واحد باعث شد که انقلاب ۴۵ سالگی خود را جشن بگیرد.

 آقامیری در ادامه گفت: در طی ۴۵ سالی که از عمر انقلاب گذشته است خدمات زیادی به مردم کشور داده شده اما تفاوت خدمات دیگر و بسیج سازندگی این است که در باطن همه فعالیت‌ها تفکر جهادی و بسیجی انجام بوده و این جهاد همچنان ادامه دارد.

 وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های بسیج سازندگی اتفاقی است که در سراسر کشور رخ‌داده و در استان قم نیز اتفاقاتی در حوزه محرومیت‌زدایی انجام‌شده که در نوع خود بی‌نظیر است.

 وی افزود: محرومیت‌زدایی یکی از آرمان‌های مهم امام خمینی (ره) بود و باید این خدمات توسعه بیشتری پیدا کند؛ زیرا توجه به محرومین و مستضعفین که امام آن‌ها را مؤسسین انقلاب می‌دانستند، از وصیت‌های ایشان است.

 استاندار قم گفت: از زمانی که حقیر در استان قم توفیق خدمت دارم یکی از پرچم‌هایی که ما در دست گرفتیم جهاد خدمت بود، ما در استان قم در چهارشنبه گذشته آخرین منطقه استان را برسی کردیم و بیش از ۲۳۰ مصوبه با رویکرد و اقدام جهادی در استان ثبت کردیم.

 وی افزود: اکنون اختیار خودم را به آن مدیران کل استان تنفیذ کردم تا آنان با روانه‌شدن به روستاها و مناطق مختلف در روزهای آتی، مشکلات مردم را بشنوند و قادر باشند در همان لحظه به مشکل مردم آن منطقه رسیدگی کنند.

 آقامیری گفت: باید ما کاری انجام کنیم که در کوتاه‌ترین زمان بتوانیم مشکلات را حل کنیم به همین خاطر از مردم خواهشمندیم در مشکلات ما را همراهی کنند که بهتر بتوانیم خادم آن‌ها باشیم.




انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/47466
اخبار مرتبط

نظرات شما