مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان قم:

هزینه درمان خانواده زندانیان قم رایگان شد

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان قم گفت: با تدابیر و اقدام‌های انجام شده، همه هزینه درمان و دارو خانواده‌های زندانیان در این استان به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» سلمان پورمند افزود: در راستای توانمندسازی خانواده زندانیان نیز از ابتدای سال جاری بیش از ۲۰۰ وام اشتغال بدون سود به میزان ۱۵۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

 وی با بیان اینکه هدف عمده این انجمن حمایت از خانواده‌های زندانی است، تصریح کرد: بیشتر خانواده‌های زندانی در قم از نظر مالی وضعیت خوبی ندارند و درصورتی‌که از خانواده این افراد حمایت نشود، شاهد بروز آسیب‌های اجتماعی جدیدی خواهیم بود.

 مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان قم ادامه داد: عموم خانواده زندانی‌های استان قم می‌توانند با مراجعه به این انجمن از حمایت‌های پیش‌بینی‌شده بهره‌مند شوند.

 پورمند عنوان کرد: خانواده‌های زندانی در قم که جزء سه دهک نخست باشند پس از تشکیل پرونده تحت پوشش کمیته امداد استان قرار می‌گیرند و دهک چهارم به بالا نیز به‌صورت مستقیم از حمایت‌های این انجمن استفاده خواهند کرد.

 مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان قم گفت: هم اینک ۵۸ خدمت مختلف در حوزه‌های درمانی، معیشتی، مشاوره‌ای رایگان و غیره به زندانیان و خانواده زندانیان ارائه می‌شود.

 پورمند خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری چندین هزار بسته معیشتی و بهابرگ خرید کالا بین خانواده زندانیان نیازمند این استان توزیع شده است.

 وی گفت: با تدابیر انجام شده، برای تمام زندانیان قم شرایط اشتغال پس از آزادی فراهم شده است.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/47591
اخبار مرتبط

نظرات شما