رئیس ستاد انتخابات استان قم:

سه نامزد برای یک کرسی مجلس خبرگان در قم با هم رقابت می‌کنند

رئیس ستاد انتخابات قم گفت: سه نامزد از این استان برای کسب یک کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر در انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری رقابت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری ایرنا، احمد حاجی‌زاده روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از استودیو انتخاباتی خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قم افزود: ‌ محمد احمدوند با کد انتخاباتی ۱۳، سید محمد نجفی یزدی با کد انتخاباتی ۳۱ و سید محمد سعیدی گلپایگانی با کد ۲۱ سه نامزد مجلس خبرگان رهبری در این استان هستند.
وی با اشاره به اینکه زمان تبلیغات رسمی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در کل کشور از امروز آغاز شده است گفت: ۷۴۷ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ۱۱ اسفند مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سطح استان قم ایجاد خواهد شد که ازاین‌بین ۶۶۵ شعبه در سطح شهر قم برپا می‌شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه ۸۶۴ و ۱۹۸ نفر در قم واجد شرایط رأی‌دادن هستند تعداد رأی اولی‌های استان را ۴۵ هزار نفر عنوان کرد که ۲۳ هزار نفر آقا و ۲۲ هزار نفر خانم هستند.
وی بیان کرد: انتخابات اسفندماه در قم کاملاً الکترونیکی است و تنها استانی هستیم که انتخابات آن در کل استان به این شیوه برگزار خواهد شد.
وی ابراز داشت: در حوزه تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تخلف‌هایی تاکنون داشته‌ایم که به کمیته تبلیغات ستاد انتخابات استان ارجاع و یک مورد به دادسرا معرفی شده است.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/47604
اخبار مرتبط

نظرات شما