مدیر اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم خبر داد:

جریمه ۸۶۴ میلیاردتومانی واحدهای صنفی متخلف قم

مدیر اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: بیش از ۸۶۴ میلیارد تومان حکم جریمه تعزیرات حکومتی در سال جاری برای متخلفان واحدهای صنفی صادر شده است.

تقی حسام در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی تعزیرات حکومتی دفاع از حقوق عامه مردم است در این راستا رسیدگی به متخلفان بازار که پرونده آنها توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و دیگر مراجع ناظر به این اداره کل می‌رسد در  دستور کار قرار دارد.

مدیر اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم بیان داشت: در سال جاری در حوزه کالا و خدمات  ۱۳ هزار و ۳۴۷ پرونده برای رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده و ۲۰۷ پرونده از سال گذشته باقی‌مانده بود که در مجموع به  ۱۳ هزار و ۲۶۴ پرونده رسیدگی شد و ۱۰۶ پرونده نیز در جریان است؛ یعنی بیش از ۹۹ درصد پرونده‌های وارد شده در این حوزه رسیدگی شده است.

وی افزود: در پرونده‌های تخلف در حوزه کالا و خدمات حدود ۵۰۰ میلیارد تومان حکم جریمه در سال جاری صادر شده است.

حسام خاطرنشان کرد: در حوزه قاچاق کالا و ارز ۲ هزار و ۵۰۵ پرونده در سال جاری به تعزیرات حکومتی استان قم ارسال شده است و ۱۴۵ پرونده نیز از سال گذشته باقی‌مانده بود که ۲ هزار و ۶۴۴ پرونده مختومه و ۲۸۴ پرونده در دست بررسی است.

مدیر اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم اضافه کرد: در بخش قاچاق کالا و ارز در مجموع  بیش از ۱۰۵ درصد پرونده‌ها رسیدگی شده و در پرونده‌های مختومه بیش از ۳۵۳ میلیارد تومان حکم جریمه صادر شده است.

وی گفت: در حوزه بهداشت، دارو و درمان در سال جاری یک هزار و ۶۰ پرونده وارد شده و ۲۸ پرونده نیز از سال گذشته باقی‌مانده بود که در مجموع یک هزار و ۳۳ پرونده یعنی بیش از ۹۷ درصد پرونده‌ها مختومه شده و یک پرونده نیز در جریان است و بیش از ۱۵ میلیارد تومان حکم جریمه نقدی صادر شده است.

مدیر اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم تصریح کرد: در مجموع در سال جاری ۱۶ هزار و ۹۱۲ پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان قم وارد شده و ۳۸۰ پرونده از سال گذشته نیز رسیدگی شده و ۱۶ هزار و ۹۲۳ پرونده مختومه شده است.

حسام افزود: در مجموع بیش از ۸۶۴ میلیارد تومان حکم جریمه تعزیرات حکومتی در سال جاری برای متخلفان واحدهای صنفی صادر شده است.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/48019
اخبار مرتبط

نظرات شما