جانشین پلیس‌راه قم مطرح کرد:

کاهش ۴۰ درصدی تصادفات در محورهای استان قم تاکنون

جانشین پلیس‌راه قم از کاهش ۴۰ درصدی تصادفات در محورهای این استان در هفته پایانی منتهی به سال جدید نسبت به مدت‌زمان مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  سرهنگ سید صادق رسولی، گفت: ۸۰ تیم عملیاتی در نوروز ۱۴۰۳ برای برقراری نظم ترافیکی در جاده‌ها، در محورها و جاده‌های استان قم مستقر هستند.

 وی با اشاره به اینکه پلیس تمام امکانات خود را برای کنترل ترددها و ترافیک جاده‌ای در محورهای استان قم پای‌کار آورده است، افزود: آزادراه‌های قم - تهران، قم - سلفچگان و کمربندی امام علی (ع) از پرترددترین مسیرهای استان قم در نوروز است که لزوم رعایت مقررات راهنمایی‌ورانندگی در این محورها دوچندان می‌شود.

 جانشین پلیس‌راه استان قم با بیان اینکه طرح ترافیکی پلیس‌راه از ۲۴ اسفندماه در محورهای مواصلاتی استان قم آغاز شده است و تا پایان تعطیلات ادامه دارد، گفت: تاکنون شاهد کاهش ۴۰ درصدی حوادث رانندگی در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی قم نسبت به پارسال هستیم.

رسولی عنوان کرد: قم محل گذر ۱۷ استان کشور است و محورهای این استان در روز ۲۹ اسفندماه وضعیت شلوغ و پرترافیکی را تجربه کردند و بار ترافیکی سنگینی در محورهای مواصلاتی استان قم وجود داشت.



انتهای پیام/


منبع:صداو سیما
http://qomefarda.ir/48061
اخبار مرتبط

نظرات شما