فراخوان کتاب جشنواره «دانایی توانایی» و تجهیز کتابخانه‌های سراسر کشور

معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌ و پرورش به‌ منظور توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، فراخوان کتاب جشنواره «دانایی توانایی» و تجهیز کتابخانه‌های سراسر کشور را برای مدارس منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌ و پرورش به‌ منظور توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، فراخوان کتاب جشنواره «دانایی توانایی» و تجهیز کتابخانه‌های سراسر کشور به‌ منظور انتخاب کتاب‌های مناسب از بین کتاب‌های انتشاریافته برای مدارس را منتشر کرد.


 با توجه به شاخص‌های تعیین‌شده، ناشران سراسر کشور می‌توانند برای مشارکت در این طرح، نمونه کتاب‌های منتشرشده خود در حوزه کودک و نوجوان را به اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش‌ و پرورش ارسال کنند.

کارگروه «انتخاب کتاب مناسب» متشکل از جمعی از نویسندگان کودک و نوجوان است که با دو هدف معرفی در «جشنواره دانایی و توانایی» و معرفی به مدارس برای تجهیز کتابخانه‌ها و نمایشگاه‌های کتاب، بررسی و در صورت انتخاب متناسب با تشخیص کارگروه به مدارس معرفی شوند.

ناشران کشور به‌ویژه حوزه کودک و نوجوان می‌توانند یک نسخه از کتاب‌های انتخاب‌شده خود را به دبیرخانه واقع در تهران، میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، نبش چهارراه سمیه ساختمان شماره 2 وزارت آموزش‌ و پرورش، اداره کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی طبقه دوم اتاق 223 ارسال کرده یا با شماره 02182284023 تماس بگیرند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/5407
اخبار مرتبط

نظرات شما