معاون دادستان قم مطرح کرد؛

توقیف اموال متهمان پروژه رضوان در سراسر کشور

در آخرین اقدام برای رسیدگی به درخواست های مال باختگان پروژه رضوان ، علی اصغر سلطانی معاون دادستان قم با حضور در جمع شاکیان این پروژه در محل ساخت با مالباختگان گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، پروژه رضوان که از سال ۸۹ به جذب سرمایه یکصد میلیارد تومانی از مردم اقدام نموده حدود ۱۴۰۰ شاکی دارد، پروژه  مسکونی رضوان که ۱۳۲ واحد است که به ۱۴۰۰ خانواده فروخته شده است، حساسیت این پرونده در قم موجب شد شعبه ویژه‌ای برای این پرونده در دادسرای استان قم تشکیل شود حجم تخلفات صورت  گرفته در این پرونده  بیش از ۹۷ میلیارد تومان است.

اخلال در نظام اقتصادی، حیف و میل امول مردم، کلاهبرداری و پولشویی از جمله اتهاماتی است که در پرونده پروژه رضوان مطرح شده است که ۸ نفر در این پرونده بازداشت و ۳۰ نفر از بستگان متهم اموالشان توقیف شده است.

در آخرین اقدام برای رسیدگی به درخواست های مال باختگان پروژه رضوان ، علی اصغر سلطانی معاون دادستان قم با حضور در جمع شاکیان این پروژه در محل ساخت  با مالباختگان گفتگو کرد.

سلطانی در جمع شاکیان پروه رضوان اظهار کرد: با عنایت به حساسیت امر، جلسات متعددی در خصوص موضوع، تشکیل و اقدامات لازم و فوری جهت احقاق حقوق مالباختگان انجام شده است از جمله صدور دستور برای معرفی کارشناسان معاضدتی در راستای کاهش وجلوگیری از تحمیل هزینه به شکات جهت کارشناسی کلیه املاک متعلق به متهمین و ظرف پانزده روز آینده اعلام نظر خواهد شد.

 معاون دادستان قم  افزود:ضمن صدور دستور قضایی به سازمان ثبت اسناد واملاک کشور، اقدامات قانونی جهت شناسایی و توقیف اموال متهمین در سراسر کشور جهت جلوگیری از نقل وانتقال اموال متهمین و مرتبطین به عمل آمده است، همچنین ۱۴ قطعه از املاک معرفی شده توسط متهمین، شناسایی شده که جهت جلوگیری از خرید و فروش انها اطلاع رسانی و دستورات لازم صادر گردیده است.

خبرهای تکمیلی ظرف 20 روز آینده اعلام خواهد شد.


انتهای پیام/170
گالری عکس
http://qomefarda.ir/12957
اخبار مرتبط

نظرات شما