با شعار تلاش صادقانه، خدمت بی‌منت؛

مانور سراسری بازسازی شبکه‌های فرسوده برق در قم آغاز شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم از آغاز مانور سراسری بازسازی شبکه‌های فرسوده برق با شعار «تلاش صادقانه، خدمت بی‌منت» در قم خبر داد و گفت: این مانور با حضور تمام شرکت‌های توزیع برق کشور طی روزهای 29 و 30 آبان ماه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم، مهندس "مهدی آهنین‌پنجه" در مراسم افتتاحیه این مانور که با حضور اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع برق استان برگزار شد، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، توان‌افزایی اکیپ‌های عملیاتی و تقویت ظرفیت‌های مدیریتی، اصلاح سریع نقاط ضعف شبکه و ایمن‌سازی و استاندارسازی شبکه‌های توزیع برق را از جمله اهداف مانور سراسری بازسازی شبکه‌های فرسوده برق برشمرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم همچنین کاهش خاموشی‌های ناخواسته و جلب رضایت مشترکین، شناسایی نقاط قابل بهبود شبکه، هم‌افزایی و تقویت ظرفیت‌های بالقوه درون و برون‌سازمانی و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را نیز از دیگر اهداف این مانور ذکر کرد.
وی در ادامه به تشریح عملیات اجرایی مانور سراسری بازسازی شبکه‌های فرسوده در مناطق چهارگانه قم پرداخت و گفت: طی دو روز برگزاری مانور، اصلاح و بهینه‌سازی فیدر فشار متوسط پردیسان به طول ۱۰کیلومتر، بهینه‌سازی و تبدیل ۳۷۰۰ متر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خود نگهدار، تعویض بیش از ۶۷ پایه فشار متوسط و فشار ضعیف فرسوده، سرویس ۵ دستگاه پست زمینی، اصلاح تأسیسات روشنایی معابر در مناطق شهر قائم و شیخ‌آباد و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه فشار ضعیف و انشعاب مشترکین خیابان چهارمردان به انجام می‌رسد.
آهنین‌پنجه با بیان اینکه در این مانور ۵۸ اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان قم حضور دارند، اظهار داشت: این اکیپ‌ها در قالب ۱۷۰ نیروی فنی و اجرایی، ۲۷ دستگاه خودروی سنگین مجهز به سبد بالابر و جرثقیل و ۲۱ دستگاه خودروی سبک اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده را بر عهده خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه مانور سراسری بازسازی شبکه‌های فرسوده در قم با صرف اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۳۲۴ میلیون تومان اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: به منظور اجرای این عملیات و اصلاح شبکه‌های فرسوده در نقاطی پیش‌بینی قطع برق نیز شده است که حتماً به اطلاع شهروندان گرامی می‌رسد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/22022
اخبار مرتبط

نظرات شما