معاون هماهنگ کننده سپاه قم:

سپاه و بسیج تمام همت خود را جهت رفع مشکلات مردم به کار خواهد بست

معاون هماهنگ کننده سپاه قم گفت: سپاه و بسیج تمام همت خود را در جهت رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم عزیز با استفاده از ظرفیت‌ها و همکاری‌های سایر ادارات و نهاد‌های استان بکار خواهد بست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سرهنگ مهدی کبیری پور معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم در مراسم افتتاح پروژه‌های خدمات رسانی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار گفت: به مدد الهی و همت جهادگران و بسیجیان ناحیه شهرستان قم موفق شدیم تعداد ۲۲ پروژه خدمت رسانی محلات قم را افتتاح نماییم.

کبیری پور گفت: ۱۳ کارگاه خیاطی، یک کارگاه صندل دوزی، یک کارگاه قالی بافی، یک سالن ورزشی، ۴ مرکز تحکیم خانواده و سبک زندگی و ۲ پاتوق حجاب در این مراسم افتتاح شد.

وی افزود:  ما قصد داریم با اشتغال زایی پایدار و سوق دادن جوانان و خانواده به سوی جبهه تولید به نحو موثری بخشی از محرومیت‌ها و متعاقبا آسیب‌های محلات را مرتفع سازیم نهضت راه اندازی پروژه‌های خدمات رسانی سپاه استان قم در سال ۱۴۰۰ نیز ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه قم در پایان افزود: سپاه و بسیج تمام همت خود را در جهت رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم عزیز با استفاده از ظرفیت‌ها و همکاری‌های سایر ادارات و نهاد‌های استان بکار خواهد بست.


در گام اول کارگاه صندل دوزی محله نیروگاه_ بلوار کشاورز با حضور سرهنگ کبیری پور معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم افتتاح شد.

در گام دوم سالن ورزشی رزمی محله نیروگاه نیز با حضور فرماندهان و مسئولین سپاه استان قم افتتاح شد.


پس از افتتاح کارگاه صندل دوزی و سالن ورزشی، سه پروژه خدمت رسانی دیگر شامل دو مرکز تحکیم خانواده و سبک زندگی و یک کارگاه خیاطی که به همت قرارگاه اجتماعی و سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم تاسیس شده نیز کار خود را آغاز نمودند.


تعداد ۱۳ پروژه دیگر از مجموع ۲۲ پروژه آماده شده برای افتتاح نیز همزمان با سایر پروژه‌ها توسط مدیران محلی و متولیان کارگاه‌ها در روز میلاد حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار افتتاح شد.

این پروژه‌ها به همت قرارگاه اجتماعی و سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم و بر اساس نیاز‌های محلات در دستور کار راه اندازی و بهره برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/24739
اخبار مرتبط

نظرات شما