کاجی روایتگر سیره شهدا:

شهدا برای شرکت در انتخابات وضو می گرفتند/انتخاباتی نبود که حاج قاسم در آن شرکت نکند

روایتگر سیره شهدا با بیان اینکه شهدا برای شرکت در انتخابات و دادن رای وضو می گرفتند گفت : حاج قاسم سلیمانی به انتخابات حساس بود انتخاباتی نبود که وی در آن شرکت نکند اگر می‌خواهیم ادامه دهنده راه او باشیم باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،حسین کاجی رزمنده دفاع مقدس و روایتگر سیره شهدا در گفتگوی زنده که از شبکه های اجتماعی منتشر شد، اظهار داشت: در لحظات حساس و در همه امور شهدا بهترین الگو بوده و هستند حتی در زمینه انتخابات نیز شهدا الگوی خوبی هستند هر جا به سیره شهدا عمل کردیم  توانستیم به اهدافمان برسیم.

وی گفت: شهدا در انتخابات به دنبال انتخاب اصلح بوده و همچنین حدود حضور حداکثری در انتخابات را مد نظر داشتند .

کاجی افزود: بعد از شهادت شهید رجایی قرار بود در جبهه رای گیری شود و رزمندگان در انتخابات شرکت کنند و رای دهند در دارخوین در مقر انرژی اتمی بچه ها از صبح وضو می گرفتند و ذکر می‌گفتند و مانند عملیات که توسل و توکل به خدا داشتند اینگونه و با این حالات می خواستند در انتخابات شرکت کنند.

روایتگر سیره شهدا ادامه داد: گاهی اوقات در آن هوای گرمه جبهه‌ها شهدا و رزمندگان ساعت ها در صف می ایستادند تا رای خود را به صندوق بیندازند و گاهی زیر آتش دشمن در صف ایستاده اند تا در انتخابات شرکت کرده و رای دهند.

 رزمنده دفاع مقدس تصریح کرد: اینها برای ما  درس است که هیچ‌کس بهانه‌ای برای عدم شرکت در انتخابات نداشته باشد سیره شهدای این بود که زیر آتش و گلوله به تکلیف خود عمل می‌کردند شهدا به انتخابات نگاه جدی داشتند  شهدا و رزمندگان در خصوص انتخابات نگاهی مانند عملیات داشتند تنها فرق این بود که عملیات برای آزادی منطقه بود اما در انتخابات نگاه به سمت مردم بود تا فرد اصلح را انتخاب کنند که سرنوشت مردم را با آن بسپارند تا آن شخص مردم را به عزت و اهداف انقلاب نزدیک کند.


کاجی تاکید کرد: شهدا بر روی انتخابات حساس بودند و به آن توجه داشته اگر این نگاه را ما نیز داشته باشیم و برای انتخابات با نیت قربت الی الله شرکت کنیم نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

وی عنوان داشت: وقتی حاج قاسم شهید شد خیلی‌ها تحت تاثیر قرار گرفتیم خیلی ها پیشانی بند داشتیم خیلی ها عکس سردار سلیمانی را در دست گرفتیم اما امروز اگر این شعار را دادیم و این حرف زدیم باید پای حرف مان بایستیم و با شرکت در انتخابات با آرمان های سردارسلیمانی بیعت کنیم.

روایتگر سیره شهدا بیان داشت: سردار سلیمانی در ۴۰ سال گذشته انتخاباتی نبود که شرکت نکند و رای ندهد حتی اگر در کشورهای مقاومت بوده و از کشور فاصله داشته سعی می کرد روز انتخابات در کشور باشد تا بتواند به تکلیف خود عمل کند شناسنامه حاج قاسم را نگاه کنید در صفحه آخر دیگر جایی برای مهر نیست اگر می‌گویم راه قاسم سلیمانی را می‌خواهیم ادامه دهیم ‌نم توانیم نسبت به انتخابات بی تفاوت باشیم.

رزمنده دفاع مقدی افزود: حاج قاسم می گفت اگر می خواهیم جامعه سالم باشد باید حاکمان سالم باشند ای کاش همه دوستداران حاج قاسم به این حرف عمل کنند و حرف حاج قاسم آویزه گوشمان باشد امروز شهدا و حاج قاسم در عرش ما را تماشا می کنند از ما توقع دارند که ما در انتخابات به افراد صالح دهیم.

کاجی عنوان داشت: انتخابات راهی بین ما با حاج قاسم است که روزی که حاج قاسم شهید شد همه گفتیم راه او را ادامه خواهیم داد در این انتخابات باید صداقت مان را اثبات کنیم و مسیری که حاج قاسم رفت و حرف هایی که حاج قاسم گفت را به گوش بگیرم.

وی تصریح کرد: حاج قاسم به انتخابات حساس بسیار بود، در یک جمع خصوصی به وی  گفتند که با توجه به محبوبیتی که دارد کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شوید گفت با من از این شوخی نکنید من نگهبان و چهار دیواری برای ایران هستم من مسئول نگهبانی و حفاظت از این کشور هستم با من شوخی نکنید من کاندیداتوری گلوله و شهادت هستم .

روایتگر سیره شهدا گفت: به این فکر کنید برای حفظ ایران هرکس هر کاری از دستش بر می آید باید برای کشور انجام دهد حاج قاسم از این کشور نگهبانی کرد ما هم می توانیم در انتخابات شرکت کنیم و به اصلح رای دهیم و  برای حضور حداکثری در انتخابات مبلغ شویم.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/25865
اخبار مرتبط

نظرات شما