در محل ستاد فرماندهی انتظامی قم؛

رزمایش انتظامی ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ در قم برگزار شد

رزمایش مشترک انتظامی ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ روز یکشنبه با حضور مقام‌های محلی و مدیران دستگاه‌های دست‌اندرکار در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری ایرنا، این رزمایش با حضور سید محمد آقامیری استاندار قم، شماری از مدیران دولتی و دستگاه‌های خدمات‌رسان انتظامی، جمعیت هلال‌احمر، فوریت‌های پزشکی (اورژانس) و راهداری ترتیب یافت.
فرمانده انتظامی استان قم در این رزمایش گفت: باتوجه‌به دغدغه‌ای که فرماندهی کل قوا در مورد وقایع تلخ حوادث ترافیکی و تلفات جانی در ایام نوروز دارند و همچنین سیاست دولت در افزایش و ارتقای سطح خدمات به شهروندان و زائران امروز دستگاه‌های خدماتی استان قم گرد هم آمده‌اند تا در راستای ارتقای سطح خدمات‌رسانی خود به مسافران نوروزی و زائران با دل‌وجان در کنار یکدیگر قرار گیرند.
سردار محمدرضا میرحیدری افزود: امید است شاهد کاهش حوادث و تلفات جانی و افزایش آرامش شهروندان و زائران در طول طرح نوروزی در استان قم باشیم.
وی هدف از اجرای طرح نوروزی ترافیکی ۱۴۰۳ را ارتقای سطح خدمات و افزایش آرامش مردم در طول نوروز ذکر کرد و گفت: نوروزی متفاوت با سال‌های گذشته در پیش داریم که بهار قرآن و طبیعت در هم آمیخته‌اند و از امروز در خدمت مردم و مسافرانی که از راه‌های قم گذر می‌کنند، خواهیم بود.
میرحیدری تأکید کرد: دستگاه‌های امدادرسان در سخت‌ترین شرایط در کنار یکدیگر حضور دارند تا مشکلی برای مسافران در شهر کریمه اهل‌بیت (س) رخ ندهد و دستگاه‌های خدمات‌رسان با بسیج همه امکانات و توان خود در خدمت مسافران خواهند بود.
فرمانده انتظامی استان قم گفت: سه هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای پلیس در طرح نوروزی بسیج شده‌اند که با تمام وجود برای ارتقای امنیت استان و کاهش جرایم و حوادث در نوروز پیش‌رو خدمت کنند.
افزایش ۶۷ درصدی برخورد با تخلف‌های پر خطر 
فرمانده انتظامی قم در ادامه اظهار کرد: در حوزه ترافیکی استان سال جاری با کاهش دودرصدی تلفات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته روبه‌رو هستیم و همچنین امسال در برخورد با تخلف‌های پرخطر افزایش ۶۷ درصدی داشته‌ایم.
میرحیدری ادامه داد: در بخش مبارزه با سرقت توفیق خوبی داشته‌ایم و با همدلی و یک‌صدایی دستگاه‌های انتظامی و اطلاعاتی، قم دومین استان کشور در کاهش سرقت‌ بوده‌ است و ۱۴ درصد به‌صورت میانگین در سال جاری کاهش سرقت داشته‌ایم و در برخی انواع سرقت ۴۶ درصد کاهش را شاهد بوده‌ایم.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/47949
اخبار مرتبط

نظرات شما