با حضور وزیر کشور؛

شورای راهبردی تصادفات استان قم برگزار شد

وزیر کشور با سفر به قم در شورای راهبردی تصادفات این استان حضور یافت و در جریان آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی قم قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از روابط‌عمومی استانداری قم، ‌این شورا که به ریاست احمد وحیدی و با حضور سید محمد آقامیری استاندار قم، رئیس پلیس راهور کشور، فرماندهی انتظامی استان قم، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی و امدادی استان ترتیب یافت، وضعیت راه‌های قم مورد بررسی قرار گرفت.
به گفته معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم، از زمان آغاز سفرهای نوروزی تاکنون ۲ هزار و ۲۸ سانحه در استان قم اتفاق افتاده که یک هزار و ۶۹۱ مورد از آنها در داخل شهر و ۳۳۷ مورد نیز در راه‌های برون‌شهری به وقوع پیوسته است و طی این مدت ۱۱ مسافر نوروزی در طول راه‌های استان قم جان خود را از دست دادند.
وزیر کشور همچنین به همراه استاندار قم از خدمات دستگاه‌های امدادی و انتظامی استان به مسافران نوروزی در عوارضی قم - تهران بازدید کرد.
در حوزه راهداری استان قم حدود ۲ هزار کیلومتر راه شامل ۲۱۳ کیلومتر آزادراه، ۲۳۲ کیلومتر بزرگراه، ۱۵۴ کیلومتر راه اصلی، ۱۵۰ کیلومتر راه فرعی و یک هزار کیلومتر راه روستایی وجود دارد.
استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهارراه فرعی است که از جمله آنان می‌توان به آزادراه قم - تهران به طول ۱۳۰ کیلومتر، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه به طول ۸۷ کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم - کاشان به طول ۱۰۴ کیلومتر، آزادراه قم - گرمسار به طول ۱۷۳ کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول ۱۳۶ کیلومتر اشاره کرد.
بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز امروز به‌صورت سرزده با سفر به قم از مراکز ارائه خدمات به زائران و مسافران، پایگاه سلامت دانشگاه علوم پزشکی قم و بیمارستان شهید بهشتی بازدید کرد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48163
اخبار مرتبط

نظرات شما