از ابتدای اجرای طرح سلامت انجام شد؛

تشکیل پرونده قضایی برای ۴۰ نفر از برهم زنندگان نظم عمومی در قم

جانشین قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم گفت: از ابتدای اجرای طرح سلامت تا کنون برای ۴۰ نفر از برهم زنندگان نظم عمومی و افراد هنجارشکن در قم پرونده قضایی تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام ابوالفضل تحریری شامگاه پنج‌شنبه در بازدید دادستان قم و جانشین فرمانده سپاه استان قم از اجرای طرح سلامت اظهار کرد: این طرح با هدف برخورد با کانون اجتماعات غیر ضروری در سطح شهر قم در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه به دنبال اعلام نارضایتی شهروندان از ترددهای غیرضروری و اقدامات هنجار شکنانه برخی افراد در مناطقی از قم به «سامانه گزارشات مردمی قرارگاه دادسرای قم» گفت: این طرح از تاریخ ۱۰ فروردین ماه با حضور عوامل اجرایی قرارگاه، نیروی انتظامی، راهور و نیروهای معاونت عملیات سپاه در نقاط پر تردد شهر اجرا می‌شود.

جانشین قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح سلامت تا کنون ۱۱۹ خودرو توقیف و۵۸۲ خودرو نیز جریمه شده‌اند، تصریح کرد: برای ۴۰ نفر از برهم زنندگان نظم عمومی و افراد هنجار شکن نیز پرونده قضائی تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع هنجارشکنی و تخلف در سطح شهر، گزارش خود را در بستر فضای مجازی به شماره ۰۹۳۳۳۶۳۳۲۵۱ با قرارگاه دادسرای قم در میان بگذارند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18478
اخبار مرتبط

نظرات شما