از فعالان عرصه بسیج مداحان قم تقدیر شد+تصاویر

امروز طی مراسمی از فعالان عرصه بسیج مداحان با حضور سردار سید محمد شاهچراغی فرمانده سپاه علی بن ابی طالب علیه السلام تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ظهر امروز از فعالان عرصه بسیج مداحان با حضور سردار سید محمد شاهچراغی فرمانده سپاه علی بن ابی طالب علیه السلام، سرهنگ مهدی کبیری پور معاون هماهنگ کننده سپاه قم و سرهنگ بختیاری رئیس سازمان بسیج مداحان قم تجلی به عمل آمد.

عباس حیدرزاده پیشکسوت مداح استان قم در مراسم تجلیل از فعالان بسیج مداحان که در سالن جلسات ستاد فرماندهی سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام برگزار شد اظهار داشت: حضرت آقا در سال ۹۵ در دیدار با مداحان فرمودند مداحی یک پدیده است که شبیه آن را هیچ جا ندیدم،  مداحی پدیده‌ای است که می‌تواند یک جریان باشد و در جامعه شیعی تاثیر گذار باشد و بسیج مداحان از شاخص ترین گروه های تاثیر گذار هستند.

وی افزود: مداحان می‌توانند با الهام از فضایل اهل بیت   مسائل و مشکلات را در حوزه‌های اجتماعی برطرف کنند دیدار سالانه رهبر انقلاب با مداحان نشان‌دهنده این است که ایشان بیش از هر قشری مداحی را شناخته و به این موضوع اهمیت می دهند مداحان به عنوان بازوی رهبر انقلاب نباید بگذارند حرف آقا زمین بماند مداحی باید به نفع شیعه به انقلاب اسلامی باشد.
 
گالری عکس
http://qomefarda.ir/19713
اخبار مرتبط

نظرات شما