مرد فریبنده زنان و دختران ژاپنی دستگیر شد

مرد ژاپنی که اقدام به فریب و کلاهبرداری از ۳۵ زن اهل این کشور کرده بود دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، یک مرد ژاپنی که اقدام به فریب سریالی دختران و زنان جوان می‌کرد توسط پلیس این کشور دستگیر شد. «تاکاشی میاگاوا» ۳۹ ساله پس از فریب ۳۵ دختر و زن جوان توسط پلیس دستگیر شد. این مرد با کلاهبراری از زنان و دختران از آن‌ها هدایا و کارت هدیه دریافت می‌کرد.

در یک مورد او به یک زن ۴۷ ساله تاریخ تولدش را ۲۲ فوریه، به یک قربانی ۴۰ ساله دیگر ماه جولای و به زن سوم که ۳۵ ساله بود ماه آوریل اعلام کرده بود. این در حالی بود که تاریخ تولد واقعی تاکاشی ۱۳ نوامبر بود.

تاکاشی که کارمند نیمه وقت یک شرکت بازاریابی در منطقه «کانسای» ژاپن است به هر یک از زنان یک روز تولد متفاوت را اعلام کرده و از آن‌ها هدایا دریافت می‌کرد. این زن پس از فریب ۳۵ زن سرانجام به دام پلیس افتاد.

فریبنده زنان

بنا به گزارش SoraNews۲۴ تا به حال ۳۵ زن از این مرد اعلام شکایت کرده اند و احتمال می‌رود تعداد قربانیان بیشتر از این تعداد باشد. ارزش کل هدایای تولد، لباس و پولی که این مرد از زنان دریافت کرده ۶۶۵ یورو برآورد می‌شود.

فریبنده زنان

این مرد زنان را در محل کار خود و حین فروش آب اکسیژنه و سایر محصولات مورد فریب قرار می‌داد. پلیس سرگرم تحقیقات در این باره است.

فریبنده زنان

 



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/25525
اخبار مرتبط

نظرات شما