بازدید از بیت حضرت امام خمینی (ره) به مناسبت هفدهم مهرماه روز جهانی پست

در آستانه هفدهم مهر مدیر کل، مسئولین و نامه رسانان پست در بیت معظم بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی حضور یافتند و با آرمان های بلند حضرتش تجدید میثاق نمودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان قم، این بازدید با رژه نمادین بخشی از ناوگان پستی استان قم به سمت بیت مقدس آن امام راحل صورت گرفت و کارکنان پست استان مورد استقبال آیت الله جعفری مسیول بیت امام (ره) و دیگر اعضای بیت قرار گرفتند.
باقری منش مدیر کل پست استان هدف از حضور در آن مکان را تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی(ره) خواندند و اذعان داشتند: بی شک پست با تلاش های شبانه روزی در طول چهار دهه انقلاب اسلامی و خصوصا در دوران کرونا خدمت شایسته ای در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و رضایت هم میهنان نموده است.
وی به خدمات شبانه روزی پست در دوران کرونا، افزایش فشار کاری و تلاش کارکنان پست بدون تعطیلی در راستای حفظ سلامت همشهریان در کنار کادر درمان اشاره نمود.
آیت الله جعفری مسیول بیت حضرت امام (ره)، ضمن تبریک هفدهم مهر ماه روز جهانی پست که مصادف با ایام ماه ربیع الاول شده است، به پرسنل پست استان تبریک گفت و برای آنان آرزوی موفقیت نمود.
آیت الله جعفری با اشاره به تشابه پیام رسانی پیامبران با کار شبکه پست گفت: وظیفه اصلی پست رساندن پیام مردم به مردم، پیام مردم به دولت مردان و بالعکس است که بسیار ارزشمند است.
مسیول بیت امام در ادامه ارسال امانت ها را به دست صاحبانشان مشابه با امانتداری پیامبران خواند.
در پایان این دیدار مدیر کل و کارکنان حاضر با قراردادن گل در جایگاه مطهر حضرت امام خمینی (ره) به مقام رفیع ایشان ادای احترام کردند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/29088
اخبار مرتبط

نظرات شما