افزایش بیماران سرپایی در قم نشانه آغاز موج جدید کرونا است

سلطانی با بیان این که افزایش تعداد بیماران سرپایی دارای علائم مشکوک در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی قم نشانه آغاز موج جدید کرونا در این مناطق است؛ تصریح کرد: آمار مراجعین سرپایی بیماری کرونا در روز‌های گذشته سیر صعودی داشته که این موجب نگرانی است و هشدار پیک جدید خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: افزایش تعداد بیماران سرپایی دارای علائم مشکوک در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی قم نشانه آغاز موج جدید کرونا در این مناطق است.

محمدتقی سلطانی مدیر گروه آموزش و ارتقا سلامت مرکز بهداشت استان قم با اشاره به رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی افزود: آمار مراجعین سرپایی بیماری کرونا در روز‌های گذشته سیر صعودی داشته که این موجب نگرانی است و هشدار پیک جدید خواهد بود.

وی تصریح کرد: شروع امیکرون از کشورهایی بوده که درصد واکسیناسیون پایینی دارند. سویه‌های جدید در افرادی رخ می‌دهد که واکسن نزدند و آسیب این موضوع را حتی افرادی که واکسن زده‌اند هم دریافت می‌کنند؛ بنابراین مسئولیت اجتماعی بزرگی بر گردن افرادی است که واکسن دریافت نکرده‌اند.

مدیر گروه آموزش و ارتقا سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه برخی از مناطق قم در وضعیت زرد بوده و آمار مراجعین و تست‌های PCR مثبت در استان افزایشی شده است افزود: از عموم شهروندان می‌خواهیم تا ضمن مراجعه برای واکسیناسیون، از ماسک استفاده کنند و پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/30753
اخبار مرتبط

نظرات شما