مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مطرح کرد:

ساماندهی ۲۳ گلزار شهید در مناطق روستایی استان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به وجود ۹۲ گلزار شهید در استان گفت: ۲۳ گلزار در مناطق روستایی هنوز ساماندهی نشده که در سفر ریاست جمهوری برای ساماندهی آن‌ها بودجه ویژه‌ای اختصاص یافته است که بعد از تعطیلات عید نوروز، عملیات ساماندهی این گلزار‌ها آغاز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام حسن هنرمند امروز در نشست خبری به منظور تبیین برنامه های روز جانباز و روز بزرگداشت شهدا با اشاره به ویژه برنامه‌های روز جانباز در ۱۶ اسفند و روز بزرگداشت شهدا در ۲۲ اسفند اظهار داشت: تکریم جانبازان استان، کاشت ۶ هزار نهال در بوستان‌های استان به نام شهدا، پویش فراخوان نذر خون هر نفر به نام یک شهید، دیدار با خانواده شهدا، رونمایی از ۱۰ سردیس شهید، نورافشانی گلزار شهدا در شب ۲۲ اسفند و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: حدود 12هزار جانباز در استان قم حضور دارند. شهدا و جانبازان از جان خود مایه گذاشتن تا دشمن نتواند به نوامیس ما چپ نگاه کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به اینکه رزمندگان با ایثار جان خود مردانگی خود را ثابت کردند، گفت: هرچه قدر رزمندگان را ارج نهیم و فرهنگ جهاد و شهادت را ترویج دهیم بازهم کم می باشد.

حجت الاسلام هنرمند با اشاره به وجود ۹۲ گلزار شهید در استان ابراز داشت: ۲۳ گلزار در مناطق روستایی هنوز ساماندهی نشده که در سفر ریاست جمهوری برای ساماندهی آن‌ها بودجه ویژه‌ای اختصاص یافته است که بعد از تعطیلات عید نوروز، عملیات ساماندهی این گلزار‌ها آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای آرامستان شیخان و ساماندهی قبور شهدایی که در این مکان مدفون هستند، بهسازی مزار‌ها به زودی آغاز می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در پاسخ به افزایش هزینه‌های دارو و درمان جامعه ایثارگران گفت: این عزیزان مشکلات خود در خصوص تهیه دارو‌های خارجی را می‌توانند در ملاقات عمومی روز‌های دوشنبه مطرح کنند تا پیگیری شود.

حجت الاسلام حسن هنرمند در ادامه به ایجاد مرکز توان بخشی ایثار هم اشاره کرد و گفت: این طرح پیشرفت ۹۲ درصدی داشته و بخش ورزشی و استخر این مجموعه راه اندازی شده و بقیه بخش‌ها هم تقریبا آماده بهره برداری است.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/32023
اخبار مرتبط

نظرات شما