نقاط حادثه‌خیز شهرستان جعفرآباد رفع شود

رئیس شورای اسلامی شهرستان جعفرآباد گفت: احداث یک بیمارستان با توجه به جمعیت بالای آن، ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز و کاهش تلفات جاده‌ای به همراه حل مشکل قطع برق و تأمین آب مورد نیاز از مهم‌ترین نیازهای جعفرآباد است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدی شامگاه شنبه در همایش اعضای شوراهای اسلامی استان قم که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با بیان اینکه شوراها یکی از ارکان مهم تصمیم‌گیری در جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: عدالت محوری، تخصصی سازی و کارآمدی از مباحث مهمی است که مقام معظم رهبری در خصوص شوراهای اسلامی شهر و روستا به آن تأکید دارند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جعفرآباد ادامه داد: قطعی برق، مسیر ناایمن قم-جعفریه و مشکل مسیر دسترسی بخش قاهان از مهم‌ترین چالش‌های این شهرستان است.

وی با تأکید بر اینکه با وجود شبانه‌روزی شدن درمانگاه شهرستان جعفرآباد، مشکل درمان و بهداشت در این شهرستان جدی است و تجهیزات و امکانات لازم وجود ندارد اذعان کرد: این مسئله سبب شده تا همچنان مشکلات اساسی ساکنان این شهرستان باقی بماند.

محمدی با بیان اینکه ۴۰ درصد جمعیت این شهرستان را اتباع خارجی تشکیل می‌دهد، عنوان کرد: جمعیت واقعی این شهرستان ۵۰ هزار نفر است درحالی‌که بدون احتساب اتباع خارجی جمعیت این بخش ۲۵ هزار نفر ثبت‌شده و زیرساخت‌های لازم جهت خدمات‌رسانی این شهرستان برای ۵۰ هزار نفر نیست.

وی مهم‌ترین مشکلات این شهرستان را موردتوجه قرار داد و گفت: احداث یک بیمارستان با توجه به جمعیت بالای آن، ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز و کاهش تلفات جاده‌ای به همراه حل مشکل قطع برق و تأمین آب مورد نیاز از مهم‌ترین نیازهای جعفرآباد است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جعفرآباد در پایان ظرفیت‌های اقتصادی و شهرستان جعفرآباد را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: شهرستان جعفرآباد ۲.۵ درصد از نیاز گوشتی کشور را تأمین می‌کند و نقش مهمی در امنیت غذایی کشور ایفا می‌نماید.


انتهای پیام/


منبع:شهر نیوز
http://qomefarda.ir/33235
اخبار مرتبط

نظرات شما